[AR] hhuuu??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ellebelletje

hhuuu??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 20:21

Zag ik dat nou goed?? Clown

Dat ze bij Divoza sulky's gaan verkopen? Hyper!
Als je op de site bij mensport gaat kijken, staat er onderaan het lijstje " sulky's"

weet iemand hier meer van? Ben wel erg benieuwd namelijk! Tong uitsteken

Sjonniej

Re: hhuuu??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:35

Stil maar.
Voorlopig staat er ook niets. Maar het zou best kunnen dat ze die gaan verkopen. Die kleine shetland sulky's zijn het laatste jaar hartstikke populair, grote kans dat ze daaraan mee willen doen.

Ellebelletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 20:37

Sjonniej schreef:
Stil maar.
Voorlopig staat er ook niets. Maar het zou best kunnen dat ze die gaan verkopen. Die kleine shetland sulky's zijn het laatste jaar hartstikke populair, grote kans dat ze daaraan mee willen doen.

ow.. shetlandsulky's Nors opkijken mmwww das minder Nors opkijken

Maarja..over de kwaliteit is dan zeker te twisten?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:41

Agh, ik ben er al een paar tegengekomen met wielen die helemaal dubbel lagen, terwijl er niets bijzonders mee gedaan was. Mijn wagentjes zijn het niet, ik spaar liever door voor wat goeds. Maar er zijn ook mensen die erbij zweren.

Ellebelletje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 18:03

Sjonniej schreef:
Agh, ik ben er al een paar tegengekomen met wielen die helemaal dubbel lagen, terwijl er niets bijzonders mee gedaan was. Mijn wagentjes zijn het niet, ik spaar liever door voor wat goeds. Maar er zijn ook mensen die erbij zweren.

Nou als er iets is wat ik belangrijk vind ik Veilig rijden en dat kan (naar mijn mening) alleen met kwailteitsspul! (moet er niet aan denken als ik ermee rij en er breekt zomaar een wiel af ofzo)
Denk dat ik dit in ieder geval dan aan mijn neus voorbij laat gaan, en even verder zoek naar iets beters Knipoog