Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mriekie schreef:misschien kom ik een vriendin aanmoedigen...

misschien kom ik helemaal niet, misschien kom ik ook nog een stalmaatje aanmoedigen en misschien kom ik iedereen wel aanmoedigen

). Dan na 50 m, voor "Takens" (cafe/disco), naar rechts (Hoogeveenseweg). Vervolgens zie je na zo'n 300 m aan je linkerhand de Diamanthal. 

ekos schreef:Iemand foto's? vond het wel zware en Gevaarlijke hindernissen er tussen zitten, zeker de hindernis 3(op de bult) en 4 (waterbak) waren gevaarlijk, iemand gezien dat er een fotograaf aanwezig was? ik heb niemand gezien. wat vonden jullie van de wedstrijd?

Echwel schreef:Trouwens zolang een hindernis binnen de regels valt is het aan de rijder of hij/zij ze gevaarlijk maakt.
Je kunt er ook rustig en voorzichtig doorheen gaan.
Westernfreak schreef:Volgens mij, als je goed voorbereid bent en je denkt in de hindernis een beetje na, is de hindernis niet zo gevaarlijk.

Westernfreak schreef:Ik heb wel een paar foto's gemaakt. Heel erg veel van Sandra natuurlijk, maar ook een paar andere aanspanningen, wat was jullie spannummer ?
). Dressuur ging naar mijn gevoel echt goed en vaardigheid foutloos en binnen de tijd. Met dit resultaat ging ik ook lekker ontspannen de marathon in. Alle hindernissen gingen goed. Een of twee misdingen, maar dat kan gebeuren.
. Snap 't echt niet. Ging zo lekker. Mja......later zag ik de cijfers..............bij het laatste rijtje met de hulpen enz had ik bij 1 jurylid alleen maar 6en
. Zelfs op verzorging!!! naa.....beetje apart, maar goed. Daarna maar wachten en kijken naar de anderen.
.