[AR] aangespannen dresuurwedstrijden.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

herbey

aangespannen dresuurwedstrijden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 17:20

Even een vraagje: Zijn er veel aangespannen dresuur wedstrijden?
En zo ja moet je dan ergens lid van zijn?

Ik heb werkelijk geen iedee!
Ben pas aangespannen begonnen dus ben echt een leek in dat gebied! Koe

Echwel

Re: aangespannen dresuurwedstrijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 17:27

Ik denk dat als je de FAQ leest hier heel veel kunt terug vinden.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 17:39

Er zijn verschrikkelijk veel aangespannen dressuur wedstrijden. Iedere zaterdag en zondag kan jij wel een paar wedstrijden rijden als je dat zou willen.

sammykuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 18:28

er zijn er inderdaad veel maar overal in nederland dus het licht er ook weer aan hoever je ervoor wilt rijden ik heb bv in mijn regio een stuk of 15 per jaar waar ik aan mee zou kunnen doen want je hebt ook weer offiiele dresuurwedstrijden waar je alleen maar kunt starten via de knhs als je daarbij bent ingeschreven maar in het algemeen zou je overal kunnen rijden zonder dat je lid bent van de knhs alleen kan je niet hoger op in klasses geloof ik ik dacht dat dit alleen maar kon met punten die je krijget als je via de knhs rijd maar dat zou je even na kunnen kijken op de knhs site en in de faq veel succes idg met je aanspanning

manie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 19:03

Op veel wedstrijden kun je buitenmededingen starten, maar de KNHS is er heel scherp op dat dit alleen gebeurt door mensen die lid zijn van een vereniging en afdracht betalen aan de KNHS. Er gaat zeer binnenkort met een zogenaamde dagstartkaart gewerkt worden. Dan is het alleen nog mogelijk op officiele wedstrijden met een dagstartkaart buiten mededingen mee te rijden.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 07:02

Je woont in Zuid Holland zie ik. OP de website van ons district West (Noord Holland, Zuid Holland, Zeeland en Utrecht) staan alle officiele wedstrijden. Verder vind je er nog veel meer info. www.mendistrictwest.nl.
De districtskampioenschappen zijn verschoven naar zaterdag 2 september a.s. Dressuur en Vaardigheid in Hoofddorp. Misschien heb je tijd om te komen kijken. Dan kan je zien wat het een en ander inhoudt.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 11:33

Er staat werkelijk een heel uitgebreid verhaal in de FAQ. Lees dat nou eerst eens, en als je dan nog specifieke vragen hebt, kan je een nieuw topic openen. Hier een slotje.