[AR] Onze eerste winstpunten zijn binnen!!!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Onze eerste winstpunten zijn binnen!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 17:32

Vandaag voor het eerst op wedstrijd geweest met Roosje en het is super gegaan, 192 en 183 punten.
Ik was het er verder helemaal mee eens, weinig uitschieters in mijn punten(zowel naar onder als naar boven niet) en de 2e proef was wat tammer dan de 1e.

Alleen (ondanks het vaak opzoeken, vragen en dergelijke) heb ik toch commentaar op mijn wagen gekregen van 1 jury. Hij heeft mij gematst door een 4 voor de geschiktheid van de aanspanning te geven (met daarbij 'niet zo een mooi rijtuig', ipv een opmering dat het een 2 wieler was, dat kreeg ik mondeling). Die ander gaf gewoon een 6(ja, een 2 wielertje toont niet zo als een mooie concours wagen of marathon wagen oid).

Vaardigheid werd een beetje een balletjes regen Tong uitsteken. Roosje was wat moe, maar in de vaardigheid spoot ze alle kanten op Tong uitsteken. Ik miste ook bijna een hindernis waar we dus in 1x beide pionnen mee namen Bloos . Ach, volgende keer beter.

Waarschijnlijk over 1,5 maand weer starten (eerst op vakantie, de merriekeuring en er is voorlopig niets leuks in de buurt), ik heb er nu al zin in!!!!

jantina

Re: Onze eerste winstpunten zijn binnen!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 19:33

Gefeliciteerd Ciska! Super Ja
Op naar de volgende winstpunten!

laura2span

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 21:31

Gefeliciteerd!
Jammer van de vaardigheid maar dat komt vast goed als je pony wat meer vertrouwen en ervaring heeft.
Op naar de volgende!

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 21:33

Goed gedaan hoor, en dat van de vaardigheid, dat zal vast iedere keer wel weer beter gaan.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-06 21:40

Als ik wat rustiger wil lukt het al een stuk beter Schijnheilig. Ik wou gewoon te veel, keek niet goed waar ik heen moest en Roosje zag een keer in eens een foto graaf opduiken in het parcours(die ieder ander paard al lang gezien had, maar Roos is rechts helemaal blind dus mist nog al wat).

Dresuur vind ik voorlopig belangrijker (imv het prestatie predikaat voor de fokkerij). Ik wil L met winstpunt worden voordat ze met een te dikke buik loopt(ze is nu een week of 5 drachtig, dus we hebben nog wel even).

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 22:12

Goed man! Gefeliciteerd!
Die vaardigheid komt vast wel goed Ja Dit is iig een heel mooi begin zo OK dan!

Viking

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 08:53

Netjes hoor,gefeliciteerd Haha!

En idd die vaardigheid komt vanzelf wel Knipoog

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 16:48

Idd, die vaardigheid komt echt wel.
Ik was zelf wat enthousiast en Roos werd ook heet. We hadden een van de snelste tijden, dus als ik gewoon het zelfde tempo rijd en alleen in krappe wendingen wat rustiger aan doe moet het toch zeker wel lukken.

In September waarschijnlijk weer Lachen.