[AR] Waar kun je goed leren mennen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nijn

Waar kun je goed leren mennen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 19:29

Tja, zoals de topictitel al luidt, vraag ik mij af waar je goed kunt leren mennen.

Nadat ik een paar keer met een shetlander ben wezen mennen (onder begeleiding uiteraard) wil ik het zo graag echt leren.
Maar waar kan dat? Hoe gaat dat in z'n werk, ik heb al geprobeerd met google verder te komen, maar wordt daar niet echt veel wijzer van.

Is er iemand hier die mij verder kan helpen?

Sjonniej

Re: Waar kun je goed leren mennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 19:55

Je koetsiersbewijs halen een een hele goede basis.
Als je verder wilt gaan zal je lessen moeten volgen bij een manege. En als je een eigen aanspanning hebt via clublessen of individuele lessen.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 21:48

Idd, zoals Sjonniej zegt.

Zelf heb ik het helemaal fout gedaan, een hele boel zelf aan geklungeld, een paar lessen thuis (binnenkort pak ik dat weer op) en veel kijken naar andere (ik heb er meer dan 10 betuigd in middels en dit weekeind ga ik voor het eerst officieel starten).

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 22:26

Ik zie dat je in GLD woont... weet niet waar...?
Maar als je een beetje in de buurt van Kootwijkerbroek zit, zou je daar voor je koetsiersbewijs kunnen gaan. Dan heb je geen eigen aanspanning nodig Knipoog en het is hartstikke gezellig en leerzaam.
KB is zeker een aanrader. Heeft mij als beginner ook heel erg geholpen Ja
Kijk anders even op www.onderdekastanje.nl

En als je in de buurt van Hulshorst woont, kun je evt lid worden van onze menvereniging www.menverenigingnveluwe.nl Maar dan heb je wel een eigen aanspanning nodig.

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 22:35

Ik woon zelf in Ede, voor zo ver ik dingen ben tegengekomen, ik Kootwijkerbroek het dichtste bij.

Bedankt ook voor de tip van het Koetsiersbewijs Lachen

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 13:24

Je kunt alle adressen waar je menlessen kunt krijgen vinden op www.mensport.nl . Dit staat in de FAQ. Misschien eerst eens dat topic lezen?