Sjonniej schreef:Vraag me af of je sowieso tegenstand zou hebben bij de tandems. De wedstrijden waar ik gereden heb, heb ik sowieso geen langspannen gezien. Maar veel zijn het er zeker niet.
En zonder een beetje promotie komt daar waarschijnlijk ook geen verandering in. Een tijdje terug hadden ze voor het NK nog de regeling dat je als marathonrijder mocht deelnemen aan de dressuur en vaardigheid zonder ooit een losse wedstrijd te hebben gestart. Merk wel dat er bij de marathons steeds meer tandems gaan meedoen. Mensen zijn het crossen zat en gaan over op precisierijden.
Ook bij het NK SWMW werden de tandemklassen iedere keer afgeblazen omdat er te weinig deelnemers waren. Dus het jaar erop hebben we er geen rekening meer mee gehouden en zijn gepromoveerd. Toen werd Marja gebeld dat het zo jammer was dat ze over gegaan was want anders had ze mee mogen doen. Nu bleek dat je weer net een aantal wedstrijden in de nieuwe klasse moet hebben gereden om te kunnen inschrijven. Maar dit jaar gaan we wel heen, naar Noorbeek. Voor ons het andere eind van de wereld en ik denk ook wel voor half Nederland.