Ja ik was natuurklijk super braaf! Hier en daar hadden we wat opstakels op de weg. Zoals een 3hoek en een slagboom op de weg die via sensoren omlaag of omhoog gaat. Maar niet reageert op een paard met wagen. Omrijden dus en dan plaatsen ze een vaste slagboom. Maar de dames zijn niet door 1 gat te vangen er is met hun altijd een oplossing. Gewoon een bord uit de grond en lekker doorkarren. "Netjes" weer terugplaatsen! Dat netjes moet je niet te letterlijk nemen. Het bord wilde namelijk niet meewerken. Verder zijn volteinen al best mooi om naar te kijken. Het kletterend water, maar oranje volteinen zijn nog veel mooier. Maar ik als stoere brave fjord ben daar netjes omheen gegaan. Was wel heel flauw, mocht niet eens even pootje baden. In schijndel hebbben we een tussenstop gemaakt om nog even een glas op te halen. En kreeg ik lekker een wortel.
Eenmaal thuis heeft Michelle me heerlijk gedouched en mocht ik nog even een uurtje bijkomen in de wei. Nu sta ik lekker in mijn eigen stalletje. Home sweet home!
Het was een super geslaagde dag en wie wil mag best een keer aankomen voor een ritje mee.
(_) van Sasja