[AR] De eerste keer voor de kar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dribbel_24

De eerste keer voor de kar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 20:07

Onze welsh vandaag voor de eerste keer voor de kar:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En wat vinden jullie ervan?

Hilde_q

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 20:20

wat schattig met het veulentje. Volgens mij geeft ze er niet veel om of wel?

Dribbel_24

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 21:17

Carlolover schreef:
wat schattig met het veulentje. Volgens mij geeft ze er niet veel om of wel?

Ze geeft er inderdaad helemaal niks om, we hadden zelf wel gedacht dat ze een beetje tegen ging stribbelen ofzo maar helemaal niks toen we de kar erachter deden stond ze zelfs met dat voetje in rust stand, erg fijn dat het zo makkelijk gaat dus ze heeft er denk ik ook wel plezier van.

Napie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 22:01

Ziet er goed uit.

Roxatte

Re: De eerste keer voor de kar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 09:17

Ziet er heel leuk uit en vooral ook met dat veulen erbij. Leuke pony trouwens, hoe oud istie? Onze haf loopt nog met alleen het tuig op maar als het goed is gaat hij deze week nog voor de wagen. Veel plezier ermee en nu maar kilometers maken

RRteam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 11:09

Leuk dat veulen er zo bij loopt allen vindt ik de kar naar achtere kiepen dus nu teelt die de pony beetje op en ik vindtj elamoen veel te lang voor depony

Dora88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 12:21

ja, dat gevoel had ik ook. Bij onze pony hadden we dat eerst met 't wagentje
(Wij hebben een concourswagentje, als je tweespan paarden er voor doet gaat het echt super hard! echt mooi, maar voor onze pony was het net iets te lang, dus ingekort!)
maar verder ziet het er goed uit !!!

Dribbel_24

Re: De eerste keer voor de kar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 16:01

Roxatte schreef:
Ziet er heel leuk uit en vooral ook met dat veulen erbij. Leuke pony trouwens, hoe oud istie? Onze haf loopt nog met alleen het tuig op maar als het goed is gaat hij deze week nog voor de wagen. Veel plezier ermee en nu maar kilometers maken

De pony is nu 5. Maar ze is zo makkelijk en rustig. Veel succes met de haf voor de kar hoop dat het ook zo goed gaat.

Dribbel_24

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 16:02

miriamrocky schreef:
Leuk dat veulen er zo bij loopt allen vindt ik de kar naar achtere kiepen dus nu teelt die de pony beetje op en ik vindtj elamoen veel te lang voor depony

Het was ook de eerste keer dat ze er voor staat dus het moet allemaal nog aangepast worden.

Helderder

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 19:32

Ziet er mooi en rustig uit zeg.

Karretje lijkt mij alleen niet fijn mennen, met zo'n gedraaide rug. Ik zou na 5 min. al last van mijn rug hebben.
En idd er moet nog wel wat aangepast worden, maar verder ziet het er leuk uit voor de eerste keer.

Dribbel_24

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-06 21:11

Paula schreef:
Ziet er mooi en rustig uit zeg.

Karretje lijkt mij alleen niet fijn mennen, met zo'n gedraaide rug. Ik zou na 5 min. al last van mijn rug hebben.
En idd er moet nog wel wat aangepast worden, maar verder ziet het er leuk uit voor de eerste keer.

Ze is er inderdaad heel rustig onder, op deze manier is het lastig om te mennen ja, maar we hebben er nog een zitje bij die je in het midden van de kar kan maken zodat je er wel midden voor komt te zitten en het dus een stuk makkelijker gaat.