[AR] men les/boek..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

keetieee

men les/boek..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 16:08

Weet iemand of er iemand in Utrecht menles geeft?
en is er een goed boek die mennen goed uitlegt? weet dat je het niet uit een boek kan leren maar zo heb ik vast wat te doen als ik thuis ben:)

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 17:43

In het theorieboek van het koetsiersbewijs staat heel veel basisinformatie. Het boek is uitgegeven door de Stichting Rijvaardigheidsbewijzen Recreatieruiter, er staat geen ISBN-nummer in het boek. Je zal hem dan via de site van de SRR moeten kunnen bestellen denk ik.

Daarnaast heb je de laatste jaren veel aanvullende boeken, die wat meer gericht zijn op het dressuurmatig rijden van een paard. Boeken van bijv. Ilona Mens of Riny Rutjens.

klien

Re: men les/boek..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 13:16

Het boek "leren mennen voor het koetsiersbewijs" en een cd-rom met examenvragen zijn te koop via de SRR idd.
Ik heb daar ook veel van geleerd, maar nog meer door het maken van de examenvragen zelf.
Heb zelf ook examenvragen gepubliceerd die van onze lesgever afkwamen en ben geslaagd zonder fouten, dus doe een gooi.
Andere boeken staan ook op de pagina, ik ken ze zelf niet, dus weet niet of ze van enig nut zijn.

http://www.stalbaltus.com/koetsiersbewi ... bewijs.htm