Ik wil in de toekomst graag gaan mennen met mijn Tinker, weet iemand in de buurt van Maastricht ( mag ook in belgie zijn ) een goed adres om een mencursus te volgen ?
Dank je wel Laura, zal eens kijken op die site. Ja, lijkt me wel voor de hand liggend, eerst leren en dan pas doen maar blijkbaar gebeurd dat ook wel eens andersom dan ?
Ik zou het in ieder geval niet durven, lijkt me ook een stuk veiliger als je een beetje kennis van zaken hebt met het mennen. Je hoort vaak genoeg dat er ongelukken gebeuren met mennen, en wil natuurlijk niet zeggen dat je niks kan gebeuren als je wel een cursus gedaan hebt, maar het scheelt toch wel volgens mij.
zeg weet iemand misschien een stal/menstal waar je les kan nemen in de buurt van zwijndrecht mijn vriend vind mennen te gek, en ik zou hem graag een les ofzo voor zijn verjaardag geven?
het liefst reacties per PB dan kan ik ze goed bewaren.
ik men nu nog onder begeleiding van degene die mijn pony beleerd heeft. ook heb ik me al opgegeven voor les. of ik mijn menbewijs ga halen weet ik nog niet. ik kijk even hoe het gaat.