[AR] geslaagd!!!!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nance1

geslaagd!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-06 23:43

Jippie,

mijn man barry en ik zijn vandaag allebei geslaagd voor het koetsiers bewijs enkelspan.

Het begon allemaal vanmorgen om half 9. Kar nog even wassen en paard vast goed poetsen en het tuig vast klaarzetten. Nog alles even doorgenomen en toen een bakkie thee om de zenuwen weg te spoelen. We leken zo ontspannen tot dat de examinator binnen kwam lopen. De zenuwen gierden door me keel, totdat ik er zelfs buikpijn van kreeg.
Eerst theorie examen gedaan. Ik vondt het een makelijk examen en wist dat ik het goed gemaakt had, maar het blijft toch spannend. Daarna de praktijk en ik kreeg mijn handen maar niet onder controle, ik was bloednerveus. De examinator liet me ook nog eens twee keer een hele drukke weg oversteken, waar de auto's langs je heen scheuren.
Verder was het een hele aardige man die echt probeerde om me gerust te stellen.
Om kwart voor 3 smiddags kregen we de uitslag. GESLAAGD!!!
De examinator ging nog even vertellen het aantal fouten die iedereen had gemaakt met de theorie. Hij zei " en als klap op de vuurpijl, nancy met 0 fout". Ik ben zóóóóóó blij hiermee.
Vanaf nu kunnen we dus zelfstandig gaan mennen met nirvana.

gr. nancy

Arretje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 09:56

Gefeliciteerd! En veel plezier met mennen verder!

Chessiej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 09:57

Gefeliciteerd!!
En nu maar lekker veel ritjes maken in dit mooie weer
Veel plezier ermee!

nance1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 10:54

Bedankt! we gaan vanavond meteen een stukje rijden. Morgen even weer ijzers eronder laten zetten, dan kunnen we donderdag even een grotere rit maken.

Ibalia

Re: geslaagd!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 14:00

Gefeliciteerd!

Ik moet 27 mei examen doen en ben dus ook erg nerveus voor het examen.

Vickelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-06 14:11

Haha dat klinkt erg herkenbaar voor mij!
Ik heb laatst examen gedaan en was net zo zenuwachtig als jij (als ik dit zo lees) ook onhandig met m'n handen..wel geslaagd en ook 0 fout, haha
maar mooi joh! Gefeliciteerd alle2!!

nance1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 15:04

ibalia : succes. Ik had een hele aardige man en die zei ik ga niet kijken op wat je niet kan, maar ik bedoordeel je op wat je wel kan. Hij begon gelijk te praten over de woonwijk waarin we reden over wat voor mooie huizen er stonden, maar mijn zenuwen werd ik niet de baas. Met 1 hand rijden ging niet zo geweldig en moest halverwege de bocht overnemen in dressuur. De volgende bocht ging het nogniet helemaal goed en zei ik hardo tegen mezelf, wat zit ik te klooien en haalde ik nogmaals maar eens goed diep adem. Voor de rest reed ik wel goed. Hij gaf onze instructeur nog een pluim, dat het kijken er zo goed in zat bij ons. Dus en goeie tip KIJKEN. Hoe meer je kijkt naast je, achter je, voor je, links en rechts des te beter. succes.

nance1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-06 15:09

Vickelientje: Lekker he nou je het bewijs in je zak hebt. Op mijn examen stond een 5, dus ik denk dat het examen 5 was van de 8. Hij zei er zijn 8 verschillende examens. Weet jij wat voor cijfer er op jou examen stond. Het stond rechtsonderaan, misschien hadden wel dezelfde. Ikvondt het niet moeilijk, maar ja ik had ook best goed geleerd en opgeled tijdens de lessen.

janouk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-06 14:29

super, gefeliciteerd. Veel veilige, gezellige ritten toegewenst

nance1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-06 18:24

Dank jullie wel. We hebben gisteren meteen even een ritje gemaakt.

Afbeelding

Ik heb zelf ook nog gement, maar daar is helaas geen foto van.

Arretje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:20

Hahaha, het kan in Almere zie ik.... Hadden jullie wel lol of was het toch vooral spannend?

mandy101

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:21

gefeliciteerd

tinkert_tje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:24

van harte gefeliciteerd
heel veel plezier met je aankomender ritjes

Vickelientje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-06 10:38

nance1 schreef:
Vickelientje: Lekker he nou je het bewijs in je zak hebt. Op mijn examen stond een 5, dus ik denk dat het examen 5 was van de 8. Hij zei er zijn 8 verschillende examens. Weet jij wat voor cijfer er op jou examen stond. Het stond rechtsonderaan, misschien hadden wel dezelfde. Ikvondt het niet moeilijk, maar ja ik had ook best goed geleerd en opgeled tijdens de lessen.

Geen idee meer welk examen ik had. Ik vond het ook erg makkelijk; veel dingen heb ik met m'n opleiding al gehad, dus dan is het ook makkelijker... Maar 0 fout had ik niet verwacht
Idd lekker om het op zak te hebben...nu verder met het echte werk

mriekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-06 20:34

Gefeliciteerd... en veel plezier met mennen!