Wij rijden altijd bij ons het vaste rondje, is een menroute door het bos, 8 km, erg mooi, maar je wilt ook es ergens anders gaan rijden...... Nu gaan we in Mei naar Drenthe, dus daar kunnen we lekker raggen, maar hier in de buurt zou ook leuk zijn, es een dagje! Mooiste zou zijn, als de menroutes ook begaanbaar zijn voor ruiters, kunnen we gezamelijk rijden, maar dat is hier ook niet, maar ik probeer het gewoon... Niet te diep brabant in, rondom huybergen/wouw/, met heide en bos. Alvast bedankt..........
Hmm, Breda Mastbos. En als je vanaf onze manege vertrekt, dan kun je door bosgebieden naar de Pannenhoef en zo doorrijden. Over het algemeen wel mooie routes.
Klinkt ook goed, is ruim een uurtje rijden, maar dat geeft niets......... Bij welke manege moeten we dan zijn, en kunnen we daar de trailer laten staan? Is het Mastbos voor beide toegankelijk, ruiter en wagen, of lopen de paden andere kanten op? Alvast bedankt voor de tip.......
Wat me ook leuk lijkt, een gezellig cafeetje in het bos, zit daar niet de rustende jager o.i.d????????
Wat is de kampina, is dat een manege/gebied? Zegt me zo even niets, het is vooral belangrijk voor het span, je kan nml niet overal zomaar rijden, staan er weer paaltjes enzo.......
De Kampina is een gebied rond oa Oisterwijk. Volgens mij kun je daar wel rijden met de aanspanning.
Het Mastbos is voor beide toegangelijk. Er zijn wel bepaalde ingangen waar je niet door kunt, maar andere weer wel. De trailer kan eventueel bij ons op de manege staan, Stal Sintels in Breda. Je moet dan voor het Mastbos wel een viaduct over en het is ongeveer 15 minuten rijden vanuit de manege naar het bos.
De kampina is een natuurgebied. Ik vind het er persoonlijk mooier dan de drunense duinen maar dat komt vooral doordat vrijwel alle paden op de kampina goed te rijden zijn met een aanspanning.