Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stef schreef:Is mijn pony nu raar of hebben meer mensen hier last van?
Vraag me af of er mensen zijn die dit herkennen.
Hon is trouwens een meter hoog en naar mijn idee normaal van bouw (niet super rank, niet super breed)
stef schreef:halsters in de maat shetland zijn bij die van mij vaak te krap op de neus, en maat pony is weer te lang... leuk, shetlanders... grmbl
stef schreef:tja maarja, als ie op de neus te krap is kan je er ook niet veel aan verstellen, daar wordt ie niet groter van
stef schreef:ja, maar als een shetland maat te krap is, kan je hem dus niet groter maken (ja, dan komt ie los)
Een shetland maat is een shetland maat. In mijn geval zou ik m dan dus niet voldoende kunne verstellen, laat ik het dan zo zeggebn
laura2span schreef:Ik denk dat het probleem hem zit in de verhoudingen. Een hoop fabrieken zeggen (denk ik) shetland maat, dat is ..% kleiner dan full en klaaar.
Maar een shet heeft heel andere verhoudingen dan een paard en ik denk dat daar het probleem zit.
Maar ja daar schieten we natuurlijk nog steeds niets mee ophet gaat erom welke merken het wel goed hebben... Ik heb een ideal tuig met super verhoudingen en een tuig van marathonwagen.nl en dat past ook goed. Alleen het borsttuig kan niet hoger terwijl ik dat nog wel een paar cm wilde.