[AR] oogkleppen van hoofdstel afhalen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lacuna

[AR] oogkleppen van hoofdstel afhalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-06 11:36

hallo allemaal

Ik heb dus een compleet enkelspantuigje gekregen van mn ouders, maar daar zit een hoofdstelletje bij met oogkleppen. Ik vind dat helemaal niets, en de pony is altijd beleerd met een hoofdstelletje zonder oogkleppen. Alleen dat hoofdstelletje is bruin, en zn nieuwe tuig is zwart, dus dat matcht niet zo mooi.
Nu wil ik dus de oogkleppen van het hoofdstel af hebben, maar dat hoort eigenlijk niet te kunnen met dit hoofdstel (ze zijn dus niet afneembaar) Heeft iemand een tip hoe ik dat toch netjes kan doen? Het moet er namelijk wel netjes uit blijven zien.

Groetjes,Lacuna

Arretje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 12:21

Ideal verkoop losse bakstukken zonder oogkleppen, misschien is dat een optie.

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-06 14:03

Ja dan moet je inderdaad nieuwe bakstukken kopen.

Is je pony ook voor de wagen beleerd zonder oogkleppen of alleen ohz?

BlueStar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 14:23

Ik gebruik een gewoon hoofdstel, misschien een idee voor je?

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 14:33

Maar dan moet je er geen Liverpoolstang inhangen, daar zijn die hoofdstelletjes niet voor gemaakt.

_Sammy_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 18:27

Sjonniej schreef:
Maar dan moet je er geen Liverpoolstang inhangen, daar zijn die hoofdstelletjes niet voor gemaakt.

oo kan wel hoor heb ik ook als het een stevig hoofdstel is..

eva92

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-06 21:06

Misschien kan je een keer in een winkel vragen ik heb laats ook nog iemand gezien die de oogkleppen er had afgehaald en ik heb ook een tijdje een liverpool in mijn gewone rij hoofdstel gehad en hij deed er niks op.

Lacuna

Re: [AR] oogkleppen van hoofdstel afhalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-06 22:26

Het is inmiddels al gelukt. Ze zijn eraf. Hier mag dus een slotje op.

Om nog even te beantwoorden: de pony is voor de wagen beleerd zonder oogkleppen. Hij kent heel het idee oogklep niet. Ik heb het wel geprobeert met oogkleppen, maar zijn reactie hierop was vrij heftig, en het gaat heel veel tijd kosten om hem eraan te laten wennen.
Daarnaast doet hij het prima zonder oogkleppen, hij heeft ze niet echt nodig, en ik zie dus ook geen reden waarom ik hem eraan zou laten wennen.

Een liverpoolstang komt er sowieso niet aan, hij loopt gewoon op zn enkelgebroken bustrensje totdat ik tegen een beter bitje aanloop, maar de meeste bitten passen niet in zn bekkie.

Groetjes, Lacuna