[AR] [vd] buiging lukt niet. tips

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

[vd] buiging lukt niet. tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 22:24

heey

de buiging lukt niet.1 been wilt hij niet gestrekt houden. Hij wilt wel maar op een gegeven moment gaat het been trillen en dan buigen.
Volgens mijn moeder is dan 1 spier korter bij die been. Wie weet hoe ik dit langzamerhand op kan bouwen.

of kan hij dan wel de buiging leren.

De compliment zal denk ik dan wel gaan. Maar ik wil graag ook de buiging kennen. De basis heeft hij aardig goed onder de knie

Amable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 23:41

Je kan het je paard makkelijker maken door hem eerst leren wat wijder te gaan staan. Ik weet niet of ze d'r voorvoeten al op commando kan optillen? Je kan d'r ook leren om d'r achtervoeten te laten staan... Maar dus iig dat er meer ruimte komt tussen de voor en achterbenen. Dan kan ze namelijk makkelijker naar beneden komen zonder een been te hoeven inbuigen. Als ze al vrijwel in het begin meteen het been inbuigt dan ga je een stap terug en haar echt alleen belonen als ze 2 hoeven aan de grond houdt. Want bij het inbuigen neem ik aan dat ze ook 1 hoef kantelt... Maak er eventueel een keer een foto van, da's duidelijker zichtbaar dan.

plutolover

Re: [vd] buiging lukt niet. tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 20:30

ze=hij

maar goed. Ik zal proberen een foto te maken maar waneer weet ik nog niet.

ik loop daar namelijk stage. En morgen heb ik veel te doen. Maar ga me best doen

Amable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 20:33

Mijn excuses voor de sexe verwarring

Is goed, ik wacht het af...