Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
Maar wie een leuke locatie weet voor een eerste proefwedstrijd of bijeenkomst, mag het natuurlijk altijd roepen. 

of ergens in de buurt daar, heb gecheckt, is voor zowel mij als Danielle *amable* een uurtje rijden, volgens routenet. En gezien ik in Egmond woon en Danielle in Eindhoven dat is heel stuk weg voor mij, en daartussen ligt zegmaar hilversum ongeveer 
Voordat we beginnen met jureren moeten we in elk geval alle regels en beoordelingspunten uit het hoofd leren en ook een hoop videomateriaal samen doorkijken om te zien hoe we wat in de praktijk gaan beoordelen.Als het uberhaupt iets is dat we willen gaan herhalen, dan wordt het handig om ook andere jurieleden aan te stellen, maar voor het zo ver is, is het denk ik het beste om het gewoon eerst maar eens te proberen. Ik ben in elk geval heel erg benieuwd. Op papier ziet het er in elk geval redelijk uit, maar dat is dus nog zonder de modder, zweet en zenuwen van een echte proef... 
En het is waarschijnlijk handig om voordat we de wedstrijd echt beginnen eerst nog eens met de potentiele deelnemers en organisatoren bij elkaar komen om te kijken of we echt op een lijn zitten. Maar goed, eerst het hele gedoe maar eens on line zien te zetten...
het is het originele worddocument met links. De beschrijving van de algemene regels, de Kur en de deelcompetitie Plateau komen nog. En ooit ook plaatjes, maar dat gaan nog even duren helaas...