Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:Van voren tegenhouden en aandrijven van achteruit.

Citaat:Hij luistert echt perfect op mijn stem en hij gaat nu over putdeksels
dat is ook voor de pony best moeilijk.. veel trainen en niet te snel willen, veel overgangen rijden.. en tempowisselingen (strekken, arbeids, verzamelen) HTSMark schreef:Ik heb altijd geleerd dat je niet over putdeksels heen moet rijden, die schijnen glad te zijn.
Albertine_N schreef:verticaal
Albertine_N schreef:Jouw pony is niet gezond, daar kun je niet van verwachten dat hij rijtechnisch nog verbeterd
Shirlemiep schreef:En als je pony zoals de mijne te veel op de achterhand loopt?Na een ritje van 45 minuten is ze steeds 2 dagen helemaal stijf en bijna tegen het kreupelen aan,aan de achterbenen.Ik moet er wel bij vertellen dat deze tinker afgelopen Juli aan alle 4 de benen hoefbevangen is geraakt en ze ook alle 4 gekantelt zijn.We rijden met een lichtwagentje,en dat mag dan ook alleen als de grond niet te hard is,anders is ze weer van voren kreupel(zucht).
Albertine_N schreef:Jouw pony is niet gezond, daar kun je niet van verwachten dat hij rijtechnisch nog verbeterd