zal nog even neerzetten hoe het gegaan is..
is inmiddels wel al een week geleden, maar het ging waardeloos
ze is de laatste tijd al zo hyper omdat ik dr vanwege een natte paddock maanden niet heb kunnen longeren.. en dat was ze toen dus ook.
het begin heb ik er dus naast gelopen, langs de weg en daarna ben ik erachter gaan lopen, moest toen meteen al even streng zijn omdat ze toen al niet wilde lopen maar dat lukte wel. daarna schrok (deed alsof dus
) ze echt van alles!
en ik lette in het begin dus niet goed op, ze vloog inene weg en rende met een grote boog om mij heen, waardoor de lijnen slap hingen en ze heel veel vaart kon maken, het ging me allemaal te snel dus voor ik het eenmaal goed doorhad was ze al helemaal omgekeerd en kreeg dus inene een ruk in dr mond aangezien ik gewoon bleef staan, dit was echt niet de bedoeling maar het ging echt allemaal heel snel, vervolgens wilde ze niet meer en begon op de plek te springen en te doen
heb toen even weer alles rechtgetrokken, en ben eventjes rustig bij dr gaan staan en toenw eer verder gelopen. waarbij ze er nog eens tig keer vandoor wilde vliegen, maar ik was een stuk oplettender dus voordat ze weg kon schieten gaf ik dr al een ophouding waardoor ze wel bleef lopen, terugweg ben ik tegen dr blijven praten en ging het redelijk...
ik ben dus eigelijk wel erg blij dat ik achter dr liep en niet naast dr, aangezien ik dr dan misschien wel niet had gehouden en nu ging dat wel goed..
*er ligt nu nieuw zand in de paddock, dus ga daar maar eerst lekker oefenen en weer het longeren oppakken, en zodra ze wat rustiger is, het opnieuw proberen.. *
moet wel eerlijk zeggen dat ik er best van geschrokken ben, sowiezo van hoe ze de laatste tijd doet, en er best tegenop zie om dr ooit voor een karretje te gaan zetten, terwijl dat juist mn droom is