[AR] [VD] Begeleider gezocht!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

M3isSi3j

[VD] Begeleider gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 21:30

Ik wil graag ter ondersteuning van het beleren vrijheidsdressuur gaan doen met mn paardjes. Dit om het vertrouwen en de band te verbeteren. Het probleem is: ik heb er totaaaal geeeeen verstand van!

Omdat ik geen problemen wil krijgen en het allemaal zo goed mogelijk wil doen ben ik op zoek naar iemand die mij kan helpen. Dit met name door dingentjes uit te leggen en stappen aan te bieden.

Om verwarring te voorkomen: ik ben wel ervaren met paarden! Ik heb op een trainingstal gewerkt waar ik meerdere paarden beleerd heb en door heb gereden tot M niveau. Ik wil het alleen deze keer eens op een andere manier aanpakken dan normaal, kijk of dit mij bevalt.

Ik hoop dat iemand mij ermee wil en kan helpen!!

Farouche

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:31

op internet staan uitleg en stappen om een pard iets te leren, laatst ergens gezien, weet niet waar....

M3isSi3j

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 21:36

Ja weet ik.. maar ik heb liever 1 iemand die naar mijn verhaal luisterd en mee helpt denken met wat wel en niet belangrijk is voor ons. Daarbij staat niet overal oplossingen voor problemen die je tegen kan komen..

Amable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 23:44

Nee klopt, die staan er niet bij idd, maar daar is bijv het VD-forum voor en hier dit forum natuurlijk. Vooral omdat je zelden tegen problemen aan loopt die onoverkomelijk zijn. Ik doe met mijn paard ook aan VD (zie profiel). De meeste info heb ik uit boeken en van internet en ik ben 1 keer bij Stef geweest voor een clinic. Overigens zonder paard. Dus als je interesse hebt ben je welkom, dan kan je een keer met een wat ervarener paard werken. Voordeel daarvan is dat je iets beter een beeld hebt van hoe het eruit moet komen te zien enzo. En daarna kan je thuis aan de slag, uiteraard met de nodige theoretische kennis. Je hebt trouwens een fries? Kom je ook op fpf? Want daar organiseer ik ook een VD dag/clinic...

M3isSi3j

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 23:51

Jaaa daar zit ik ook! Mijn forum naam daar is Romy V. (naar mn oudste merrie vernoemd..)

Mag ik jou PB'n met een aantal vragen?

LadyMadonna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 09:12

Ik vind clinic een zwaar woord hoor amable
Ik heb een tijdje introductie middagen gehouden, maar daar ben ik mee gestopt, net als met shows trouwens.
Dit houdt niet in dat ik er helemaal niks meer mee doe, maar ik ben gewoon gestopt met het "masale".
Een ieder is echter altijd welkom om eens langs te komen. Ik beschik zelf niet over een auto/rijbewijs, dus bij andere langs gaan is moeilijk

snoeppapier

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 09:28

Ik kan je verder niet helpen, maar wil even zeggen dat ik het super vind dat je hulp vraagt, en niet zelf wat aan gaat klooien, zoals velen doen! Veel plezier en succes, hopelijk kan in binnenkort leuke, vriendelijke foto's tegemoet zien

Amable

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 10:25

Uiteraard mag je mij pben met vragen!

Enneh Stef> Tja, maar hoe noem je het anders he? Introductiemiddag is trouwens idd ook wel een mooi woord, maar zo lang Maar het heeft mij toen wel heel erg geholpen!

M3isSi3j

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 15:40

Kellebel88 schreef:
Ik kan je verder niet helpen, maar wil even zeggen dat ik het super vind dat je hulp vraagt, en niet zelf wat aan gaat klooien, zoals velen doen! Veel plezier en succes, hopelijk kan in binnenkort leuke, vriendelijke foto's tegemoet zien

thnx