[AR] Concourswagen voor E-pony ombouwen voor kleinere pony?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Linda_Fleur

[AR] Concourswagen voor E-pony ombouwen voor kleinere pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-05 23:28

Een half jaar geleden heb ik een concourswagentje voor mijn E-pony toen gekocht. Het houtwerk was helemaal verrot en helemaal vervangen. Toen had ik toch de knoop doorgehakt om mijn pony te verkopen en had ik niks meer aan de concourswagen. Heb hem nog wel verder opgeknapt en ben hem nu aan het verven. Ik wil hem verkopen maar eigenlijk vind ik hem wel heel mooi.
Nu heb ik dus een Welsh A pony en vraag me af of ik hem niet op de een of andere manier zo kan verlagen dat het er leuk uitziet als mijn Welsh ervoor loopt. De boom aanpassen is niet zo het probleem, maar hoe kan ik verder de wagen aanpassen dat het niet misstaat als de welsh ervoor loopt?
Het is een concourswagen met bladveren. Het gewicht hoef ik me geen zorgen om te maken want dat is echt niet te zwaar. Wie heeft een idee?

laura2span

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-05 09:38

Je kan er kleinere weilen onderzetten, dan komt je wagentje lager en blijft kleiner.
Een pony wagen is niet alleen lager maar ook smaller, korter. Dus als je een mooie wagen achter je A pony wil hebben, moet je het hele frame verbouwen. Met alleen kleinere wielen haal je nl het model eruit.

Linda_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-05 14:55

Ja ben ook bang dat het niet gaat lukken. Ik vrees dat ik deze maar gewoon moet verkopen en een ander leuk karretje terug moet kopen...

Linda_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-05 23:46

Dit is trouwens het bakje van mijn kar: Afbeelding

whoopylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 18:35

Cool, zo rood met zwart! (mijn kleuren!!!)

manie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-05 19:54

Het bakje lijkt op de foto niet extreem groot. Ik weet natuurlijk niet hoe groot/hoog de rest van je frame is, maar misschien lukt het met kleinere wielen

Linda_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-05 00:00

Ja daar hebben wij ook al aan zitten denken ja. Volgens mijn vader is het heel moeilijk om kleinere wielen te vinden die er ook echt onder passen. Uiteidnelijk zal dit ook nog wel een duur grapje worden. Dus de kar verkoop ik maar en voor dat geld koop ik wel een andere kleinere