[AR] adres menlessen in Belgie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Boutje

[AR] adres menlessen in Belgie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 19:43

Weet iemand waar ik in België, wijde omgeving Hasselt, kan leren mennen? Google en de hafinferclub leveren niks op...
Heb een beleerde haflinger maar nog geen getuig en koets.

SDE

Re: [AR] adres menlessen in Belgie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 21:10

Je moet misschien eens kijken op de site van het BWP. Daar zijn links naar de tuigpaarden (wel BWP, maar ik ken er die ook met Haflingers mennen). Daar zijn misschien adressen, of een forum waar je je vraag kan stellen.

Quinzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 21:26

Op manege Bossherhof in Zutendaal geven ze menlessen. Ik weet wel niet of je zelf een paard, koets en tuig moet hebben of niet. Ik vraag ook geregeld waar ik kan leren mennen hier in limburg en tot nu toe verwijzen ze me altijd naar Bossherhof.

Boutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 10:23

Bedankt, zal eens bellen!
Fan Robbe in Ternat is ook heel goed, heb ik al demo's van gezien, maar helaas nogal ver.

liesbet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-05 12:22

Danny Geeraerts, instructeur menbrevet MKB, mail me maar als je zijn tel wil...

groeten,
Liesbet
sinds gisteren officieel houder van een koetsbrevet enkelspan!!!!

Boutje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-05 11:22

Danny Geeraerts komt de eerste tijd niet in de buurt. Hij wil wel komen als we een groep van 15 kandidaat-menners bijeenkrijgen. Enkele daarvan zouden al een beleerd paard (heb ik) en een koets (heb ik niet) meoten hebben.
Hierbij dus een oproep: wie wil leren mennen in de wijde buurt van Hasselt? Jullie mogen me mailen, ik breng jullie op de hoogte als we met voldoende mensen zijn.

liesbet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-05 20:18

Zet het misschien neer als apart topic... dan zal het meer (bewust) gelezen worden denk ik...