Ik vraag me af of en in welke omstandigheden jullie alleen, dus zonder bijrijder, mennen.
k heb inmiddels 5 bijrijders gehad die allemaal maar één of twee keer zijn meegeweest en dan degenen die nooit zijn komen opdagen nog niet meegerekend.
Eli staat inmiddels al een jaar voor de wagen en Roger is er een paar maanden gelden ook al een paar keer voor geweest, maar in die tijd ben ik nog bijna geen stap verder gekomen. Dit omdat er dus niemand mee wil en ik niet alleen weg wil.
Inmiddels rij ik wel alleen op de parkeerplaats hier voor de wei (doet dienst als mijn bak), maar dat kan dan weer alleen op zondag anders staan die vol met auto's.
Ik heb nu wel een oud voetbalveld gevonden waar ik kan rijden en ben wel van plan daar alleen te gaan rijden, maar moet dan wel één straat door en een stukje lang een drukke weg, maar opzich is Eli daar niet van onder de induk.
Alleen de polder in doe ik absoluut niet omdat de kans groot is dat we dan ook andere paarden tegen komen en dan weet Eli opeens weer dat hij hengst is. Meestal gedraagt hij zich wel maar de kans is ook groot van niet.
Ik durf dus eigenlijk niet zo goed alleen weg, maar aan de andere kant kan ik dan bijna nooit weg. En als hij bestuit er echt vandoor te gaan gaat hij denk ik toch wel.
Dus wat doen jullie? wel of niet alleen weg en waarom?