Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cassidy schreef:En wat hield dat tournament in? Verbaasd me dat ze een competitie houden, of misleid de titel?
smurf schreef:ja geweldig was dat en nadat al die paarden hun ding hadden gedaan en alle hindernissen eruit waren, was er geen polletje gras uit, dat was even anders na de demo van Bernie, met een paard op ijzers met kalkoenen
Elise schreef:smurf schreef:ja geweldig was dat en nadat al die paarden hun ding hadden gedaan en alle hindernissen eruit waren, was er geen polletje gras uit, dat was even anders na de demo van Bernie, met een paard op ijzers met kalkoenen
Hihi inderdaad, viel het je ookal op
El_vis schreef:Cassidy schreef:En wat hield dat tournament in? Verbaasd me dat ze een competitie houden, of misleid de titel?
Nie dat het dus zo is, maar waarom zou het je verbazen als er competitie was geweest?
smurf schreef:ben héél beniewd wat Eddy zou zeggen als ik ineens met een Noriker voor z'n neus zou staan.... zal nooit gebeuren hoor, want k kan level 1 niet halen omdat hij het circling nooit zal mogen doen, maar toch.....
Elise schreef:Ach over de hele wereld worden Parelli tournaments gehouden, en ik denk dat je je savvy best met elkaar kan meten hoor! Zaterdag ook, je had 4 minuten tijd om zoveel mogelijk vastgestelde opdrachten uit te voeren voor punten. Soms lukte er iets niet, je kan dan gewoon hup naar de volgende opdracht gaan, maar om een stapje verder te komen (wat betreft respect, impulsion of wat er op dat moment ook ontbreekt) waren er ook genoeg mensen volhoudend en gingen door tot de oefening geslaagd wasDat zou Pat nou savvysavvy noemen
En werd door 'verslaggever' Eddy Modde ook beloond!![]()
Het gaat om de houding die je als mens hebt, op veel dressuur of andere wedstrijden zie je mensen gaan voor het plaatje of voor de punten (nee niet alle mensen nee). Hier ook natuurlijk! maar jij als combi met je paard gaat voor, wanneer hij bang, disrespectvol, rightbrained of wat dan ook is, dan los je dat op, voor de ogen van het publiek, ten koste van je punten, en niemand die je dan raar aankijkt! Heerlijk zo'n sfeer