[AR] vraagje mennen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

XxSultanxX

[AR] vraagje mennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 14:24

ik heb een vraagje over mennen.ik heb
altijd met me pony gement enzo...
ik heb haar toen zelf beleerd met een man waar ze staat die heel veel van paarden weet en vroeger altijd paarden beleerde voor de kar en in het tuig...(man was 73)mijn pony was heel braaf voor de kar enzo...was goed beleerd enzo
maar ik heb haar verkocht en een nieuw paard gekocht ik wil hem dus ook in het tuig hebben maar nu is in maart die man plotseling overleden... ik wil niet alleen aan het paard beginne want je kan het maar 1x goed doen
dus nu ben ik van plan om hem te laten beleren door iemand die daar voor opgeleid is op manege ofzo
maar heeft iemand een idee hoe duur dat kost?????????

Sjonniej

Re: vraagje mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-05 14:26

De prijzen zijn heel verschillend. Zoek iemand in de buurt op en vraag wat het kost.

Ik kan hier in de randstad wel prijzen gaan zoeken, maar ik weet zeker dat het hier veel duurder is dan bij jou.

XxSultanxX

Re: vraagje mennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-05 14:54

oke dankje wel
ik woon trouwens in friesland(in gorredijk)hij kan volgend jaar pas beleerd worden...maar ik moet het zelf betalen dus daarom wou ik het graag weten want ik moet nog wel sparen he