als je wil longeren met zadel, hoe zorg je er dan voor dat de beugels opgestoken blijven... ?? sorry voor de niet bijster intelligente vraag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
prutsertje schreef:nou mijn eigen maat is niet zo moeilijk.... met een slag erin .... en dan nog op t allerhoogstbest erg eigenlijk
carola schreef:Zorgen dat je ze lekker soepel krijgt. Dan is het echt zo gedaan. Anders mbv een hoevenkrabber er weer in prutsen.
lfobijn schreef:Wat dachten jullie ervan om de beugels gewoon te laten hangen en deze door middel van een (halster) touw onder de buik ( dus over de singel) aan elkaar vast te maken? Je kunt hier ook een officieel 'beugelbevestigingstouw' voor nemen van Lammert Haamstra maar met een halstertouwtje of iets dergelijks werkt het ook.
fury_berber schreef:Heeej!
Wat je ook kan doen is:
Je beugel gewoon opsteken, de beugelriem nog een x extra door de beugel, en dan het einde van de beugelriem door het einde van het "dubbelgevouwen" beugelriemstuk(waar je beugel normaal dus hangt
) En dan het einde van de beugelriem (met de punt zeg maar
) door dat stukje wat er zit
*volgens mij wordt je er niet wijs uit, of wel?*
Maaike14 schreef:ik longeer altijd met de beugels gewoon los