Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cassidy schreef:Zeg nou niet dat je hem los hebt, want dan sla je een punt over. Als hij weg wil rennen, zet je hem op een kleine cirkel en doe je de circling game.
Smurfie schreef:Als je hem vast hebt.. Zorgt dat zn hoofd naar jou toegedraaid is.. Met je andere hand met het touw draaien.. Als hij weg probeert te rennen trek je het hoofd naar je toe... ( niet te hard natuurlijk!)dan kan die net wegrennen.. en dan laat je hem dus zo lopen.. Maar Zorg dat zn hoofd naar jou staat!
wendytjeG schreef:Smurfie schreef:Als je hem vast hebt.. Zorgt dat zn hoofd naar jou toegedraaid is.. Met je andere hand met het touw draaien.. Als hij weg probeert te rennen trek je het hoofd naar je toe... ( niet te hard natuurlijk!)dan kan die net wegrennen.. en dan laat je hem dus zo lopen.. Maar Zorg dat zn hoofd naar jou staat!
Ik weet niet hoor, maar volgens mij heeft deze manier weinig met NH te maken
wendytjeG schreef:Oh, oke, volgens mij bedoel je hetzelfde als wat Cassidy hiervoor al omschreef als circling game: als je paard wegrent, zet hem dan op een volte om je heen
Cassidy schreef:
Cassidy schreef:
tamaraatjuh schreef:Is er een site waar een paar van de Parelli spelletjes opstaan? Want om nou gelijk 330 euro aan een pakket uit te geven
RoWyGo schreef:ook heb ik een vraagje over Natuurlijk Bekappen: kan je dan nog wel met regenachtig en vochtig weer, en een zachte natte grond, wedstrijden op gras rijden? glijd hij dan niet uit? zo nee, waardoor komt dat dan dattie dan niet uitglijdt?
alvast bedankt...