[AR] ideeen voor te bouwen wagentje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

viola

[AR] ideeen voor te bouwen wagentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-05 14:31

Ik ben van plan mijn oude tweewielertje te verbouwen naar iets hips. Zal er waarschijnlijk wel op uitdraaien dat ik alleen de wielen gebruik maar dat zie ik nog wel.
Ik vind zo'n romeinse strijdwagen wel heel gaaf, maar heeft iemand daar foto's van hoe zo'n ding en precies uitziet. Ik zie ze ook wel op plaatjes met meer paarden ervoor, maar hoe blijft die dan rechtop, kan toch nooit 100% in evenwicht zijn.

Misschien iemand nog andere ideeen voor een ontwerp van een hip karretje.

Sjonniej

Re: ideeen voor te bouwen wagentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-05 17:36

Haha, je hebt er zin in

Bedenkt wel dat je bij een romeinse strijdwagen moet staan en niet meer kan zitten. Tenzij je er een Viola-strijdwagen van maakt natuurlijk

Maar kijk wel uit, een wagentje heeft nogal wat stoten te verduren. En je vergeeft het jezelf nooit als je straks 2 wielen en wat ijzerwerk over houdt.

viola

Re: [AR] ideeen voor te bouwen wagentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-05 18:40

Het is ook niet mijn bedoeling met dit wagentje lange bosritten te gaan maken hoor, maar meer dat ik er iets van show mee ga doen, iets circus achtigs, maar wat precies weet ik nog niet.

A10

Re: [AR] ideeen voor te bouwen wagentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-05 11:36

In de mensport stond en man die een zebra had betuigd. Hij reed met een romeins strijdwagentje. Misschien heb je wat aan die foto's?