Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dennis schreef:Ik heb een 14 jarige shetlander van een vriendin lopen. Die heeft vorige week voor het eerst voor de wagen gestaan. Het gaat echt super!
Dus het moet met een 12 jarig ook wel gaan lukken neem ik aan.
Rupsje schreef:Ik krijg over 2 weken mijn kleine welsh pony, van 116 cm. Ze is een merrie van 9 jaar oud. Nog nooit voor de kar gelopen, en onder het zadel is ze heel erg pittig. (Lees... stront eigenwijs....) Ze is van een meisje geweest, die kon haar dus ook niet aan, en bij mij is ze toch ook behoorlijk vervelend (stilstaan, achteruit lopen en bokken) Maar kun je deze pony dan wel voor de kar spannen ? Het lijkt me namelijk erg leuk, aangezien ik best wel groot ben voor haar. Maar... hoe moet ik beginnen ? Ik kan bij verschillende mensen wel hulp krijgen, maar toch ook wel leuk dat ik zelf ook weet hoe dat moet voor de eerste keer enzo.. Wie kan mij helpen ?
romykiki schreef:zoals de rest al zegt: t moet kunnen,veel plezier alvast met je nieuwe pony! (als je m mag natuurlijk
)