[AR] [VD] te ver buigen..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

[VD] te ver buigen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 13:33

Ik ben pas geleden begonnen met wat vrijheidsdressuur met mn shet, en na 3 keer oefenen had ze het buigen al door! Lachen
maar ze wil iedere keer te ver door buigen, zodat ze bijna omvalt..daarvan schrikt ze dan zelf en schiet ze omhoog Clown
Hoe kan ik dit nou het beste gaan verbeteren? ze doet het verder op zich netjes alleen buigt ze dr voorbeentjes ook nog niet helemaal goed, ze strekt ze zo ver mogelijk uit naar voren Vork maar ik gok dat dat vanzelf wel komt..

(was niet helemaal duidelijk, met te ver doorbuigen bedoel ik dat ze dr hoofd te ver naar achter wil doen, en zo door dr achterbenen zakt!)

SaraJoyce

Re: [VD] te ver buigen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 14:56

Ik heb er totaal geen verstan van, maar ooit eens gehoord dat je dan (als je snoepjes geeft) het snoepje iets hoger moetgeven zodat ze niet te ver met haar hoofd naar beneden gaat. Succes!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 16:47

Verward Het is juist de bedoeling dat ze de benen strekt...

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-05 17:35

ja maar ook dat ze net boven de hoeven toch wat buigt? kan het niet erg goed uitleggen.. moet je even naar een goede buigfoto kijken dan snap je denk ik wel wat ik bedoel, wat mijn shet doet, is ze niet buigen maar dus echt strekken.. als je t nog snapt Clown

SaraJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 20:37

Bedoel je dat ze der hoeven ook half naar achteren klapt en dus niet meer normaal daarmee op de grond staat??

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-05 11:45

ja dat bedoel ik! daarna zakt ze door dr achterhand, maar zo ver dat ze bijna neer valt..

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:31

De voorbenen moet ze juist strekken. Voor de achterbenen zou ik even opnieuw beginnen met buigen en dan het hoofd echt alleen tussen de benen te vragen (en daar te belonen). Dan krijgt ze miss door dat ze niet zo ver d'r hoofd naar achter moet doen, en later kan je dat dan wel weer iets meer gaan doen, als je snapt wat ik bedoel ...