[AR] [VD] Is ze niet te oud???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nagini

[VD] Is ze niet te oud???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 22:13

Hoi Hoi
Ik heb een vraagje ik verzorg een paardje en deze is ongeveer 13 jaar oud,, kan deze nog Vrijheids dresuur leren ofniet? ik zou graag willen leren dat ze kan gaan liggen gewoon,, ik zou graag willen weten voor degene die er informatie over weten of dit met haar leeftijd kan, ik krijg voor mijn verjaardag het boek van Nathalie Penquitt dus ik begin pas in de zomer als dit mogelijk is
Dankejewel al vast voor de Reacties Haha!
Kusss
Laatst bijgewerkt door Lielle op 07-06-05 11:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag in titel

Sammiej

Re: Is ze niet te oud???

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 00:30

Lees het sticky bovenaan over Vrijheidsdressuur even en neem een kijkje op www.pink-horizon.nl

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 11:28

Mijn merrie was een jaar of 17 toen ik wat VD begon te doen. Nu is ze 19 en ze kent niet heel veel omdat ik er niet zo intensief mee bezig ben, gewoon eens om de zoveel tijd, maar ze heeft toch geleerd te blijven staan, naar me toekomen, draaien, spaanse pas, buigen...
Dus je bent nooit te oud om te leren Knipoog

Nagini

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-05 12:04

Dankjewel Haha! ik weet nog niet of ik het boek krijg,, dus iemand nog verdere tips? of dingen wat niet te moeilijk zijn mar wel leuk voor te doen??

Elanor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-05 18:36

Mijn pony was 25 toen ik ermee begon, dus 17 lijkt me absoluut geen probleem. Ik ben momenteel bezig met Spaanse Pas, dat is leuk om mee te beginnen. Je kunt misschien beter eerst even de sticky lezen, je moet namelijk wel zorgen dat je pony de basis goed onder de knie heeft, als halthouden, terug, parkeren en volgen op commando.