[AR] Parcoursbouwers mennen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hugroom

[AR] Parcoursbouwers mennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 15:18

Wie heeft zich (of kent personen die zich hebben) opgegeven voor:
Opleiding parcoursbouwer mennen, start 20 juni a.s. in Ermelo

Sjonniej

Re: [AR] Parcoursbouwers mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 15:30

Mijn papa.

Hij heeft gisteren bericht gahad, dat hij 20 juni naar Ermelo moet komen voor een les van Hans Zumbrink.

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 15:37

mijn papa ook Ja

hij heeft nog geen bericht gehad. Maar begrijp van jullie beide dat jullie ook pas gister en vandaag bericht kregen? hier is vandaag de postbode nog niet geweest...

hugroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-05 15:40

Van jullie papa's wist ik het al!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 16:08

Gisteren bericht gehad, dus zou kunnen dat je hem inderdaad nog krijgt.

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 20:04

hij is idd vandaag binnen gekomen. Paps gaat samen met nog iemand van de menvereniging maar die kan 20 juni niet.

hugroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-05 16:18

Volgens informatie van de KNHS:
uit Noord-Brabant/Zeeland: (met postcode beginnend met het getal 4:) totaal 4 personen: iemand uit Middelbeers, Boxtel, Neerkant en Breda (that is me)

Per heden was er nog geen definitieve deelnemerslijst voorradig
20 juni is de eerste lesdag, dan zal worden bepaald wie en wat er gaat gebeuren.

Gezien het geringe aantal parcourbouwers uit deze postcode regio van welgeteld 1 persoon zou ik het onredelijk vinden als voor mij de cursus na 20 juni niet door zou gaan. Laten we het beste van hopen

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-05 17:25

Volgens Hans Zumbrink hadden ze rond de 60 (of 80) aanmeldingen, ik weet niet meer wat het precies was.
Maar hij was vorig weekend ook in Vrouwenpolder, en daar heeft me pa het gevraagt. Dus genoeg aanmeldingen lijkt me.

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 08:25

Gisteren ben ik meegeweest als gezelschap. Er waren van de 56 mensen die aangeschreven waren, 46 mensen gekomen. De cursus is dus eindelijk begonnen Haha!

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 08:37

Hoe vond je het Hugo? en wat vond jou paps ervan Sanne?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 09:20

Geen idee. Heb me papa nog niet gezien Knipoog Hij was pas na 11 uur thuis en vanmorgen weer vroeg op stap.

hugroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 11:15

Ik was pas rond middernacht thuis.
Het was heel erg warm, vooral in de kantine bij aanvang.
De groep van 45 vind ik zeker te groot en dan komen er al snel praatgroepjes. Ze spilten de groep in twee delen, woensdag en donderdags. Mijn keuze is op woensdag
Ik had een plaats bijna vooraan waarbij we een goed kontakt hadden met de cursusleider.
Gelukkig, door toedoen van a.o. de brabanders (3 personen) is het examen al in begin augustus. Maar de stageperiode vind ik zelf in een slechtperiode van het jaar. Ik zou op Breda Hippeque kunnen lopen, dat is een internationael wedstrijd op 3 km van mijn huis!
Maar dat mag niet, want die stage is dan voor mijn theorie-examen.Ik vraag me ook of hoe ze de stage willen doen, 44 personen met ieder 3 stages = 132 stages: zoveel wedstrijden zijn er niet in 1 jaar!!!!

Maar daar hoor ik waarschijnlijk wel meer van,

hugroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 11:16

Een ander nadeel is dat de parcoursbouwer niet mag deelnemen aan de wedstrijden, dus dan kan ik geen wp rijden met spetter! Huilen

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 12:41

Ja inderdaad!
Dat is wel lastig. Want de wedstrijden die in de buurt zijn, wil je zelf rijden ipv. bouwen.

hugroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-05 13:00

Het aantal parcoursbouwers in mijn omgeving van ong 60 km is 0 (niks/geen enkel persoon) dus ik vraag me af hoe ze dat willen gaan doen. Mag ik dan straks nooit meer vaasdigheid rijden?

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 16:13

Je hoeft niet overal te bouwen, en je kan ook weigeren, toch?
Voorlopig heb je nog 1.5 jaar voor 3 stage's. Dat moet te doen zijn!

Mijn vader vond het ook wel leuk geloof. Er waren veel bekenden, hij gaat op donderdag.

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-05 23:23

Je kan idd weigeren, het kan natuurlijk gebeuren dat je geen tijd hebt. Hugo gaat wel proberen om zo snel mogelijk zijn stage af te ronden, want 1,5 jaar wachten, dat kan hij niet Haha! .

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-05 09:48

voor welke dag paps heeft gekozen weet ik niet,alleen hebben ze wel een beetje lastige periode uitgekozen om te starten. net voor de zomervakantie. De stage's worden waarschijnlijk voor mijn paps geen probleem omdat we zelf wel genoeg wedstrijden organiseren en paps paard er op dit moment niet aan toe is om een vaardigheidsparcours te lopen

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 10:05

@Mriekie, dat is bij ons ook zo. In september en oktober hebben wij nog wedstrijden en dan de winter nog. Ik verwacht dat Hugo er tijdig mee klaar zal zijn. Alleen jammer dat we niet weten bij wie je allemaal stage mag lopen, want die lijst maken ze nog niet bekend Boos! . Maargoed daar komen we ook nog wel achter Haha!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 21:02

Ha, Hans Zumbrink doet deze opleiding dus. Doe hem de groeten van Albert en Monique, van Janssen, dan weet hij genoeg!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-05 21:24

Opleiding klinkt wel duur Knipoog

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 11:10

Gisteren theorie examen gedaan. Viel best mee, ik (hugroom) denk dat ik een ruime voldoende heb voor de theorievragen. Voor de tekening zal ook wel een voldoende zijn. Nu nog mijn stages lopen.
Vandaag in Lienden en zondag in Brielle. Waar ik mijn 3e stage ga lopen dat weet ik nog niet maar dat zal niet lang meer duren.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 12:53

Hugo; Zondag zijn er maar 32 aanspanningen die meerijden, dat zijn er 3 te weinig...

Maar mij pa is er ook positief over! Ik vond zijn tekening wel erg leuk geworden!

edit: Papa zegt dat je stages niet tellen, omdat je nog niet zeker weet dat je geslaagd bent... Maar je loopt stage bij de jury zondag?

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 13:50

Hugo loopt stage bij de parcourbouwer. En volgens wat ik van Hugo weet, telt de stage wel mee. Als hij zijn theorie niet heeft gehaald, dan heeft hij pech en heeft hij idd voor niks stage gelopen, maargoed dat is zijn eigen risico. Het aantal deelnemers is voldoende, daar het er voor deze stage maar 25 hoeven te zijn Ach ja, gisteren hoorde ik wel, dat de uitslag mss pas na 3 weken bekend is, dus dan duurt het nog langer, voordat er iets geregeld kan worden. Maarja, we zien wel.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-05 14:00

Ja mijn pa zat het dus weer verkeerd te zeggen, voor stage heb je inderdaad maar 25 deelnemers nodig. Maar Nico de Groot bouwt en die komt niet op de lijst om bij stage te lopen, beetje raar....