[AR] gewicht: marathonwagen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jacky2

[AR] gewicht: marathonwagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-05 07:23

ik las net een stukje over een nieuwe marathonwagen en nu is mijn vraag hoe zwaar moet een marathonwagen wegen ? Haha!
en waar moet je nog meer op letten met het kopen van een marathonwagen ?
ik wil er in de toekomst graag een kopen maar op internet staan er bij de site's nooit prijzen ! en als je dan mailt krijg je geen antwoord !
weten jullie wat ongeveer de prijs is van een goede tweedehandse, op marktplaats zie ik ze haast ook niet staan meer houten recreatiewagens en dergelijke ! Pling
ik wil er in de toekomst met mijn tinker wedstrijden mee gaan rijden.
Laatst bijgewerkt door Lielle op 27-05-05 15:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tag in titel

laura2span

Re: gewicht: marathonwagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 09:40

het gewicht van je marathon wagen is in klasse 1 en 2 vrij. daarna komt er een minimaal gewicht aan te zitten.

nouvel hier op bokt heeft een leuke wagen te koop. er staan foto's hier bij [uz]
rond die prijs moet je ook ongeveer gaan kijken. verder vind ik de clever wagen erg mooi. wat die precies kosten weet ik niet.
ik denk dat je ongeveer 2500 euro kan uittrekken. daar kan je dan best een mooie tweedehands voor kopen.

Anoniem

Re: gewicht: marathonwagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 12:32

Afbeelding

Deze wagen heb ik vorig jaar gekocht, via marktplaats. 4-wiel geremd, spaakwielen, bokkussen,rubber matten, enkelspan en 2-spanboom, volledig voorzien van snelsluitingen, gegalvanisseerd voor € 1400

Dus als je ff goed blijft zoeken, vind je heus wel wat onder de €2000.
Vraag mij niet het gewicht btw..

Groeten Marjolein

Sjonniej

Re: [AR] gewicht: marathonwagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 16:12

Klasse 1 en 2 is vrij.

Marathon voor klasse 3+4 is voor paard enkel: 150 kg en een minimale spoorbreedte van 125

Nouvel

Re: [AR] gewicht: marathonwagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-05 23:03

De wagen die ik te koop heb staat in mijn onderschrift.

Naar mijn weten weegt 'ie ongeveer 225 kg (weet het echt niet zeker) en is de spoortbreedte ong 127 cm.