[AR] Bokkussen maken, iemand tekeningen van of i.d.??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Rosiewozie

[AR] Bokkussen maken, iemand tekeningen van of i.d.??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-05 10:53

Ik heb hier ooit een topic gelezen waarin werd verteld hoe je je eigen bokkussen gemakkelijk kunt maken.
Volgens mij was het een jongen die precies wist hoe dat moest, maar ik weet het niet meer zeker.
Ik kan het topic ook nergens meer vinden, het is denk ik ook al wel een half jaar oud.
Nou was ik dus benieuwd of iemand mij verder kon helpen met hoe je zelf een bokkussen kan maken.

Ik heb namelijk een nieuwe wagen op het oog, hier zit alleen geen bokkussen op. Er komt ook een nieuwere versie van deze wagen met bokkussen, maar die kost meteen een paar honderd euro duurder. Aangezien mijn vriend erg handig is en ik nog wel wat meer adressjes weet wil ik waarschijnlijk zelf een bokkussen erop maken. Die man kan het ook wel, maar dan ben ik niet hellemaal tevreden met het bokkussen en wat hij kan kunnen we zelf ook alleen dan goedkoper.
Het is nog niet zeker hoor dat ik dat ga doen, misschien ga ik toch gewoon voor de nieuwere uitvoering, hangt er een beetje vanaf.
Maar dus vandaar ben ik op zoek naar handleidingen of tips of wat ook hoe je zelf een bokkussen kan maken.
Groetjes Roos

Ibalia

Re: [AR] Bokkussen maken, iemand tekeningen van of i.d.??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 11:12

ben ook benieuwd naar reacties

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-05 13:53

Ik heb geen idee en kan me dat topic niet herrinneren.
Misschien moet je Albert eens een pb'tje sturen, misschien was hij het.

Rosiewozie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-05 12:30

Volgens mij was het ook albert ja!!
Maar eigenlijk heb ik het niet meer zo nodig want ik heb een andere wagen gekocht als die ik eerst wilde kopen, op deze zit al wel een bokkussen.