Hij is natuurlijk heel lief, alleen met longeren weet ze echt niet wat ze met hem aan moet.
Ik heb het vandaag geprobeerd, en ik weet het ook niet echt eigenlijk.Wat hij precies doet is: Er gaat 1 iemand in het midden staan met de longeerlijn en de longeerzweep, en de ander loopt aan de buitenkant. Die zet hem op het rondje, en dan laat ze op het midden voor de hoek los en dan ... STOP!!!
Dan staat hij op de nood-rem. En dan gaat hij recht voor je stilstaan, en als je dan naar de zijkant wil lopen dan draait hij mee zodat ik hem niet kan slaan met de zweep. En het is geen bang heid of niet weten wat hij moet doen want hij kan het wel, hij zit ons alleen vreselijk in de maling te nemen. Dus toen probeerde we het zo, zij liet weer los, en dan liet ik hem meteen doorlopen. Maar dan stopte hij weer bij de hoek, ging hij in de hoek stilstaan, maar toen werd ik boos en ging ik met de longeerzweep achter hem aan. Ik tik alleen tegen zijn kont en dan springt hij keihard opzij (waardoor ik bijna op de grond lig
) Dus toen deden we het weer, en liet ik hem meteen doorlopen, na een kwartier deed hij het in die 2 hoeken maar zodra hij op de open ruimte kwam bij het midden, ging hij weer stilstaan en voor me staan, en als ik dan naar de zijkant wou lopen om hem een tik te geven dan sprong hij weer opzij, en gaat hij naar achteren lopen, waardoor hij mij meetrekt, want hij weet dondersgoed dat hij sterker is. Weten jullie misshien wat wij moeten doen? Tipzs? Graag...
?????
*om maar even verder te gaan op het niveau van de titel*