[AR] [NH] Wie kan mij helpen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

suusje26

[NH] Wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-05 19:24

Hallo,

Ik heb nu en tinker ruin van 2 jaar maar ik zou daar alvast een beetje een band mee willen opbouwen, zodat ik hem over 1 jaar 1,5 jaar zijn vertrouwen heb gewonnen, en kan gaan inrijden,..

Maar nu ben ik erg geiintereseerd in NH en wil me dara meer in gaan verdiepen, ik heb al wat boeken gelezen alleen wordt ik dara niet wijzer op, dus ik wou vragen of iemand mij dara bij kan helpen en 1 of 2 keer per week bij mij kan komen, vergoeding komen we samen wel uit,...

Ik woon in Apeldoorn, gelderland,.... dus als iemand mij kan helpen of iemand weet die mij kan helpen, wil je het dan a.u.b zeggen,..

b.v.d susanne

josien

Re: [NH] Wie kan mij helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 11:07

Ik woon in Uddel vlakbij Apeldoorn.

Ik kan je begeleiden van wat je noemt band op bouwen. tot rijden behoorlijk hoog niveau. Dit alles met NH.

Kijk maar op mijn site voor info.

ElskeTommy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 14:39

hoi, dan heb je vast het boek van Inge Teblick niet gelezen, grondwerk met paarden. Knipoog Knipoog Knipoog

Elske & Tommy de wonderpony

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-05 15:53

Euh ne, dat boek heb ik niet gelzen, maar ik heb wel zo 'n ander boek gelezen en daar hebben ze het ook over grondwerk, maar ik wil iemand die mij dara bij kan helpen, zodat ik niet alleen aan het "klungelen"ben,..

Ik zal eens op je site kijken,..