[AR] Ik ben er eindelijk uit hopenlijk de goede keuze

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LADPR

Ik ben er eindelijk uit hopenlijk de goede keuze

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-05 22:44

Eidnelijk ben ik er uit. 25 juni is er weer een showdag. Vincent (1 jaar) doet met zn verzorgster mee aan de jeugdrubriek een soort van hindernisbaan. Jimmy (bijna 3) heb ik ingeschreven voor een keuringsrubriek en liberty. Het duurt de hele dag en we moeten bijna 2 uur rijden en dan ook nog weer terug. Ze hebben wel een stal op het terrein maar het is er erg druk. Dit is de tweede keer dat vincent mee gaat naar een keuring en de eerste keer dat hij zelf mee doet. Voor Jimmy word dit zn derde keuring. Zou het allemaal teveel zijn of zou het wel goed gaan. Heb de inschrijfformulieren ingevuld maar nog niet gepost.

Simbaa

Re: Ik ben er eindelijk uit hopenlijk de goede keuze

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-05 22:22

Nee, als ik eerlijk ben denk ik dat het wel kan. Als je gewoon zorgt dat ze een goede conditie hebben zal het allemaal wel goedkomen. Zeker als je ze tijdens de dag even op stal zet om bij te tanken zal het denk ik geen probleem zijn. Misschien zijn ze aan het eind van de dag wel moe maar dat is niet zo erg, zijn wij ook wel eens Knipoog
Als je gewoon zorgt dat je pony's over de dag genoeg eten en drinken krijgen en dat ze gewoon even kunnen uitrusten en als je zorgt dat ze heel de dag genoeg eten maar vooral te drinken krijgen denk ik dat het best kan.
Met de nadruk op DENKEN, want ik ken jouw ponys niet en ik weet natuurlijk ook niet wat ze wel en niet kunnen, maar ik DENK dat het wel kan Knipoog

LADPR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-05 22:24

We nemen in ieder geval een grote vuilmniszak vol met hooi meer dus ze kunnen in ieder geval de hele dag knabbelen. Verder krijgen ze natuurlijk gewoon de hele dag een emmer of zo met water.

Simbaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-05 15:47

NOu dan denk ik dat het wel kan hoor !! Maar jij kent je paardjes het best dus ik denk dat je het zelf maar moet beslissen! Knipoog