Hallo,
Sinds kort woon ik in Heerde en nu zou ik wel lid willen worden van een gezellige menvereniging. Ik vind het leuk om af en toe eens een dressuurwedstrijd of vaardigheid te rijden, maar ben voornamelijk een recreatieve menner (nu met IJslander, maar volgend jaar ook met Tinker en misschien Wesh). Nu schijnt er in Wapenveld een vereniging te zijn wat rijdend ook nog wel te doen schijnt te zijn voor mij. Anders heb ik wel een koetsentrailer, maar ik moet dan altijd iemand hebben die mee rijd. En ik zou graag ervaringen willen weten met Apeldoornsch Gerij en Cannenburgh of als je een andere vereniging weet hier in de buurt. Met name de activiteiten die georganiseerd worden en de kosten van lidmaatschap en natuurlijk of je het een gezellige vereniging vind.
Verder ben ik nu bezig met een cursus enkelspan en ik las in een ander topic over een site waar je examenvragen kunt vinden om te oefenen. Kan iemand mij die site doorgeven? Ik heb 3 juni examen en heb nog weinig aan de theorie gedaan. De praktijk hoef ik niet zo bang voor te zijn, moet alleen oefenen om wat sneller te kunnen handelen met de bochten en richting aangeven. Ik begin vaak iets te laat en moet dan of met 1 hand de bocht om of het wordt wat rommelig met mijn leidsels.
Alvast bedankt, groetjes van Heleen.