Ik heb ook gehoord dat je hem in galop of draf moet hebben maar dat doet mijne echt niet! die blijft gewoon stappen

alvast bedankt
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
XxriieterxX schreef:om meer vertrouwen in haar te krijgen:D
wendytjeG schreef:XxriieterxX schreef:om meer vertrouwen in haar te krijgen:D
Als jij geen vertouwen in haar hebt, betekent dat toch dat het probleem bij jou zit? Dan moet je je paard niet psychisch op de donder geven, maar andere dingen doen, waardoor jij het vertrouwen krijgt....
XxriieterxX schreef:
ik heb wel vertrouwen is der, maar wil meer vertrouwen dat zeg ik tog.
En ik vraag alleen hoe je het moet doen, niet of het goed is dat ik doe hoor.
Dimitri schreef:..nu zal ik iedereen wel over me heen krijgen..maar goed..lekker belangrijk, wil toch graag de andere kant vertellen...wij hebben met Guito dus 1 keer een join up gedaan..en nu hoeft dat dus niet meer...als ik nu met Guito eerst de seven games doet..en ik moet ze wel goed doen(ik wil nog wel eens wat fout doen, ben beginnertje)..dan volgt ie me overal..ik hoef helemaal niet meer dat "straffen"te doen...en voor ons is het echt iets leuks erbij, we hebben er alletwee zoveel lol in!..hij loopt heelmaal achter me aan te rennen, met zn koppie te slingeren, helemaal spannend afwachten wat we nu gaan doen, welke kant we op gaan en noem maar op!...ik heb helemaal geen tips of adviesen, ik heb dit voor de eerste keer gedaan met een deskundig iemand...en voor ons is het gewoon leuk..tja..mijn mening met Guito is anders als die van jullie..maar daarbij zeg ik nog een keer..na de seven games hoef ik niet hem meer te "straffen"..hij rent jolig achter me aan en we kunnen allemaal wel zien of een paard het naar zijn zin heeft!
en daarbij... natuurlijk je bepaalt de rang orde met een join up, maar dat doe je toch ook met de seven games?!..