[AR] [NH] Wie gaat er naar de Parelliavond 15 april in Lunteren?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

flashy

[NH] Wie gaat er naar de Parelliavond 15 april in Lunteren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-05 21:12

Op vrijdagavond 15 april is er een parelli informatieavond in Lunteren bij Het Uilenbos.
Ik ga en het lijkt me leuk daar meer parelli studenten te ontmoeten!

Op de site van Parelli staat:

Educatieve Parelli avond voor beginners en gevorderden
Ben je al bekend bent met Parelli, volg je het programma al een tijdje of heb je er nog nooit van gehoord? Deze avond beantwoordt al je vragen. Kom naar de Educatieve Parelli avond.
Het hoe en waarom van het programma van Pat Parelli wordt uitgebreid uitgelegd door 3-ster Parelli instructeur Eddy Modde. Zijn er facetten van het programma die je niet begrijpt? Denk je dat het niet zal werken voor jou of jouw paard? Volg je het programma al, maar kom je niet verder? Kortom een avond voor iedereen die meer wil weten over Parelli en verder wil komen met zijn paard.

De kosten voor deze avond zijn € 20,- inclusief drankjes en een hapje. Besluit je op deze avond om equipment aan te schaffen of je in te schrijven voor een cursus dan krijg je het inschrijfgeld van deze avond weer terug als korting !!!!
Laatst bijgewerkt door Pink_Horizon op 10-04-05 20:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Serendipity1

Re: Wie gaat er naar de Parelliavond 15 april in Lunteren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 22:04

Moet je die kaarten reserveren?
En wat is de site van parelli? (op www.naturalhorsemanship.nl staat ook wat, maar kan er niet echt wijs uit worden)

callippo

Re: Wie gaat er naar de Parelliavond 15 april in Lunteren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 11:01

Serendipity1 schreef:
Moet je die kaarten reserveren?
En wat is de site van parelli? (op www.naturalhorsemanship.nl staat ook wat, maar kan er niet echt wijs uit worden)

Hahah, naturalhorsemanship.nl is niet de site van Parelli, dat is gewoon mijn forum voor Parelli-liefhebbers.

Ik had wel het idee om naar die avond te gaan, maar bij nader inzien vind ik het toch wat te duur (heb alle equipment al) en komt het qua tijd ook niet echt handig uit.

sandra83

Re: [NH] Wie gaat er naar de Parelliavond 15 april in Lunter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-05 11:07

het leek me wel leuk, maar 't is een beetje ver weg en kost ook een beetje veel inderdaad. helaas.

flashy

Re: [NH] Wie gaat er naar de Parelliavond 15 april in Lunter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-05 08:18

Het forum hierboven is inderdaad geen officieel parelli forum. Het is een plek waar een aantal parelli studenten gezellig samen hun ervaringen bespreken, opgericht door Eveline zelf.

De officiële site van parelli is www.parelli.nl. Daar kan je terecht voor alle informatie over het hoe en waarom, de parelli cursusagenda, succesverhalen, equipment etc. Als je inhoudelijke vragen hebt kan je het best telefonisch vragen stellen aan de Nederlandse Parelli instructeur Eddy Modde (tel op de site)