[AR] Gebruik bokkussen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ibalia

[AR] Gebruik bokkussen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-05 14:02

Ik heb advies nodig.
Ik heb mijn wagen gekocht zonder bokkussen. Nu ik wat vaker en langer men, heb ik het gevoel dat ik net even te korte beentjes heb om goed te zitten.
Ik vind dat ik net niet genoeg steun heb in mijn rug.
Nu heb ik even geinformeerd naar bokkussens.
Er waren drie soorten:
losse bokkussens; 110 euro
vast bokkussens: 130 euro
verstelbare bokkussens: 140 euro
Mij werd dus gelijk de duurste aanbevolen maar ik wil eerst even goed uitzoeken wat voor mij van toepassing is.

Ik rij geen marathons maar alleen recreatief en ik wil in de toekomst waarschijnlijk wat tochten gaan rijden.

Wie weet raad???
Laatst bijgewerkt door Pink_Horizon op 10-04-05 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Napie

Re: Gebruik bokkussen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-05 22:50

Ik heb een verstelbaar bokkussen maar omdat ik de enigste ben die op deze kar rij staat deze al jaren in dezelfde stand. Wanneer je hem op de juiste plek heb gemonteerd hoeft hij eigenlijk niet meer verschoven te worden mits er niet iemand anders gebruik maakt van je wagen.

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-05 13:53

Mijn bokkussen kan ook versteld worden en is verend. Ik kan de vering dan ook nog instellen.
Hardstikke handig en het rijd heerlijk. Ik vind het vooral makkelijk dat ik het bokkussen van rechts naar het midden kan verzetten. Ik zit zelf graag in het midden, maar als er "visite" mee wil rijden, dan zet ik hem rechts en kan er een persoon extra mee.

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-05 15:43

Ik ben eerlijk gezegd wel geschrokken van de prijzen. Ik moet maar even een keer een kussen proberen.
Ik weet nog niet wat ik ga doen

laura2span

Re: [AR] Gebruik bokkussen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-05 08:27

ik heb ook een versteolbaar bokkussen. maar die heb je zag ik ook weer in 2 varianten. want ik heb zo'n onwijs luxe grote stoel en iemand anders had weer gewoon een kleintje.
maar ik ben echt super tevreden over de mijne! je zit ook lekker stevig door de hoge zijkanten.
die losse bokkussens vind ik eng. die zitten toch met klitteband vast? ik ben altijd bang dattie los gaat.