[AR] [nh]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[nh]

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 08:23

Hejz,

ik doe met mijn paard weleens een join up als hij dominat over mij doet en dat helpt wel heel goed. Nu is mijn vriendin er ook mee begonnen alleen houdt ze haar pony aan de longeerlijn, omdat ze bang is dat ze anders geen direct cintrole over hem heeft maar dat is toch juist niet de bedoeling Verward

8nnemiek

Re: [nh]

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 11:02

nee dat is inderdaad niet de bedoeling, maar ik zou er zowiezo niet zomaar mee beginnen als je niet precies weet waar je mee bezig bent. Je vriendin heeft zich er vast niet echt goed in verdiept, wel?
Je kan je paard hiermee echt helemaal verpesten als je het verkeerd aanpakt.

Een paard moet in ieder geval niet aan de longe zitten bij een join up. Ik ben er ook niet echt goed, maar ik weet wel dat je paard uiteindelijk uit zichzelf naar je toe moet komen en niet omdat hij aan een touw vastzit. Het lijkt me ook wat gevaarlijk om je paard te gaan wegjagen terwijl hij aan een longe vastzit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 16:18

Ja idd dat is wat ik ook dacht en dat je je paard uit zich zelf moet laten toe geven zonder dat je echt controle door middel van een touw of longeerlijn er aan hebt.

natas101

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-05 19:39

maiby beetje rare vraag mare....wat is [nh]??:$

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 10:14

Hoe ben jij er bij gekomen om een join up te gaan doen?
Heb je de boeken van Heartland ofzo gelezen? Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 15:12

Neej ik heb hulp gehad van iemand omdat ik problemen met zijn dominatie had.

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-05 16:21

Aha o ok dan is het goed. Lachen
Ik dacht dat je gewoon ergens iets had gelezen en daar zomaar mee was begonnen..
Ik sluit me bij MysticTinker aan