[AR] Overgang B naar L

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Wat vind jij dat ik moet doen?

Direkt overgaan naar de L zodat ik naar de Nationale Mendag kan
4 (50%)
Blijven rijden in de B tot ik denk dat ik klaar ervoor ben
4 (50%)

Totaal aantal stemmen: 8

Jeroentje

Overgang B naar L

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 19:29

Ik zit met een probleem: ik heb zindz zaterdag mn winstpunten voor elkaar voor de L (mennen) maar weet niet wat ik moet: of ik ga nu over zodat ik een aantal wedstrijden L heb gereden voor ik naar de Nationale Mendag in Ermelo ga of ik ga nog niet over en ga NIET naar de Nationale Mendag in Ermelo (wat Vajramani/NehnaDagmar wel goed uitkomen denk ik Haha!)

Kunnen jullie me helpen? Misschien ervaring met die overgang? Ik weet namelijk niet wat ik moet!
Party!!

Napie

Re: Overgang B naar L

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 20:09

Tja, ik vind de L gemakkelijker te rijden als de B. Je pony moet alleen ook achterwaarts gaan.

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 20:16

napie schreef:
Tja, ik vind de L gemakkelijker te rijden als de B. Je pony moet alleen ook achterwaarts gaan.

Daar had ik neit eens aan gedacht Haha! maar dat kandie van mij wel: alhoewel... soms beetje scheef maar daar is voor Ermelo nog goed op te oefenen!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 20:36

Geloof me nu maar Knipoog
De L is zowiezo al een stuk beter om te rijden. In de B heb je van die lange einden niets erin, en dan ineens zit het wel kort achterelkaar.
Het verschil in stuurkunsten etc. in minimaal. De keertwendingen zijn een stuk makkelijker te rijden met 1 hand dan een gebroken lijn.

Ik hoop zondag me laatste puntje in de B mee te nemen en dan meteen naar de L.

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-05 20:42

Ik zou meteen overgaan naar de L, dit heb ik trouwens ook gedaan en er zeker geen spijt van gehad.

De L heb ik wel helemaal uitgereden op 2 winspunten na. Zaterdag mijn M dressuur debuut Clown

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-05 20:44

mriekie schreef:
Ik zou meteen overgaan naar de L, dit heb ik trouwens ook gedaan en er zeker geen spijt van gehad.

De L heb ik wel helemaal uitgereden op 2 winspunten na. Zaterdag mijn M dressuur debuut Clown

Ik overleg ff met me stagebieder en andere instructeur maar denk dat ik t ook maar doe Haha!

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-05 22:06

Jeroentje schreef:
of ik ga nog niet over en ga NIET naar de Nationale Mendag in Ermelo (wat Vajramani/NehnaDagmar wel goed uitkomen denk ik Haha!)

Ga maar niet over, komt ons idd wel goed uit ( wat is er die dag dan???)
Nee, alle gekheid op een stokje, je moet doen wat voor je gevoel het beste is. Ga niet te gehaast over, met als resultaat dat je mischien blijft hangen in de L.
Tuurlijk het is leuk om op de nationale mendag mee te rijden, maar vergeet niet dat deze nog vaker komt en het niet tenkoste mag gaan van Jeroentje.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-05 09:08

Vajramani; Heb je al gegekeken naar het verschil in de proeven? Dat gaat echt niet zomaar ten koste van je paard, het verschil is zo klein...

Jeroentje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-05 09:25

Vajramani schreef:
Jeroentje schreef:
of ik ga nog niet over en ga NIET naar de Nationale Mendag in Ermelo (wat Vajramani/NehnaDagmar wel goed uitkomen denk ik Haha!)

Ga maar niet over, komt ons idd wel goed uit ( wat is er die dag dan???)
Nee, alle gekheid op een stokje, je moet doen wat voor je gevoel het beste is. Ga niet te gehaast over, met als resultaat dat je mischien blijft hangen in de L.
Tuurlijk het is leuk om op de nationale mendag mee te rijden, maar vergeet niet dat deze nog vaker komt en het niet tenkoste mag gaan van Jeroentje.

Dat is de dag van de Kringwedstrijd in Siegerswoude Haha! dus had al aan Anita aangegeven dat dat misschien niet lukte Haha!

Weet nog niet wat ik ga doen maar gaat zeker niet ten koste van Jeroentje en ga zeker niet over als t niet kan... Want net wat je zegt: de mendag komt wel weer! Haha!