Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
manonutjuh schreef:ik heb ook z'n ding, gaat goed hoor.
Pinacolada schreef:Die bedoelde ik ja. Ik longeer nu met touwtjes, maar wil een pessoa-teugel gaan kopen. Is ie daar geschikt voor?
tiggeriedoo schreef:Ik had deze ook (heb 'm nog hoor) maar omdat ik dus ook met de pessoa aan de slag wilde, heb ik een andere gekocht.
Ook een katoenen, maar dan veeeeeel steviger, met alle ringen eraan die eraan moeten zitten (ook eronder) en een bonte onderkant.
Lekker zacht voor de rug, dus geen dekje meer nodig (als ik een dekje onder de longeersingel leg, ligt ie er binnen no-time af!) en ik kan zo meer afwisseling in longeren aanbrengen.
Met de "standaard" longeersingel ging het longeren ook goed, maar de ringen waren voor de pessoa te klein. Kreeg die katrolletjes er niet door enzo..ellende!
Met halsverlenger e.d. ging het wel goed.
Deze singel is de goedkoopste en die ik nieuw heb gekocht zit tussen duur en goedkoop in. Hij was bij de paardenzaak in Breda 40,-- en iedereen op stal wil hem ook! Hij is echt superzacht aan de onderkant en erg stevig!
Maar goed, het is een goede longeersingel. Ligt er wel aan wat je verder nog wilt doen in longeren.
Pinacolada schreef:Die bedoelde ik ja. Ik longeer nu met touwtjes, maar wil een pessoa-teugel gaan kopen. Is ie daar geschikt voor?