[AR] Wie weet een goede mencursus of menclub in friesland..?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lante

[AR] Wie weet een goede mencursus of menclub in friesland..?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-05 20:59

Wij zoeken nog een menclub of mencursus waar we nog wat kunnen leren! Wie weet er nog een goed adres?
Laatst bijgewerkt door Pink_Horizon op 26-02-05 19:15, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [AR] vergeten in titel

Glossi

Re: Wie weet een goede mencursus of menclub in friesland..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 16:43

hooj,

Ik weet dat we op manege de welle een menclub hebben maar weet niet of die goed is want ik men niet met mijn paard Knipoog
Ik heb wel erg veel positiefe reacties gehoord.
De site van hun is: www.manegedewelle.nl

Groetjes,
Nynke

Napie

Re: Wie weet een goede mencursus of menclub in friesland..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 17:32

Ik zit bij de menclub de Boskriders te Appelscha. We rijden elke donderdag les met wagens van de vereniging dus alleen paard en tuig nodig. PB eventueel maar even

Pipsel

Re: [AR] Wie weet een goede mencursus of menclub in frieslan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-05 19:21

Bij ons in Oenkerk is een hele goede menles! Lr & pc Trynwálden. Ze krijgen menles van Klaas de Haan , weet niet of je hem kent. (van die haflingers) Volgens mij hebben ze wel 3 x in de week een lesavond voor het mennen...

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-05 10:16

Okay, bedankt!!!
Ik hoorde net dat we bij onze club ook menlessen krijgen, dus dat wacht ik nog even af; Bedankt voor de reacties tot nu toe! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-05 21:04

peerke schreef:
Bij ons in Oenkerk is een hele goede menles! Lr & pc Trynwálden. Ze krijgen menles van Klaas de Haan , weet niet of je hem kent. (van die haflingers) Volgens mij hebben ze wel 3 x in de week een lesavond voor het mennen...

Wauw die is echt super ik heb hem heel vaak zien rijden met z'n haffies door vuur enzo, maar weet iemand mischien nog een menclub in het westen van groningen, oosten van friesland, kan wel een beetje mennen maar ik wil mijn draver weer voor de kar hebben en gezien z'n verleden wil ik wel een beetje beter kunnen mennen om te voorkomen dat ie er van door gaat.