[AR] [NH]Line-up bij paard (met agressie in de wei)?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Banja

[NH]Line-up bij paard (met agressie in de wei)?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 15:19

Hallo,
wij zitten een beetje met een probleem..
Ons paard is heel braaf hoor, maar in de wei ziet ie ons als minderwaardig, en valt al galoperend ons aan en probeert ons omver te lopen, ofwel te trappen.
Vandaag deed ze t weer, ik deed eerder altijd gewoon tegen m inlopen, en dan met stem haar wegjagen, maar daar reageerd ze nu ook niet meer op, en we moeten ons nu echt met een touw of zweep beschermen..

Ik heb vandaag een line-up gedaan, en ik vond dat ze daarna wel braver deed, maar ik weet niet hoe dit helemaal precies moet, dus ik wou graag weten hoe je dit precies moet doen, en of dit geschikt is om bij een agressief paard te doen..

Dus >> weet iemand hoe je een line-up moet uitvoeren, please help me!!!
Laatst bijgewerkt door Katja op 20-02-05 14:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Riëtte

Re: Line-up bij paard (met agressie in de wei)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-05 15:39

denk dat je maar eens bij Uit-het-zadel moet rondneuzen. Daar zijn heel wat mensen die regelmatig bezig zijn met NH en aanverwante dingen, waaronder join-up (neem aan dat dat het zelfde is als line-up)

Banja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-05 15:41

Riëtte schreef:
denk dat je maar eens bij Uit-het-zadel moet rondneuzen. Daar zijn heel wat mensen die regelmatig bezig zijn met NH en aanverwante dingen, waaronder join-up (neem aan dat dat het zelfde is als line-up)

ja dat bedoelde ik!

jackie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 11:46

Neem anders een keer een les, er zijn mensen die je hier in kunnen begeleiden. Als je dat wat lijkt dan heb ik wel wat verschiilende mogelijkheden voor je. Laat dan maar weten.

Banja schreef:
Riëtte schreef:

ja dat bedoelde ik!

Katja

Re: [NH]Line-up bij paard (met agressie in de wei)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 14:45

Verplaatst van VMR naar UZ.

vilana

Re: [NH]Line-up bij paard (met agressie in de wei)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-05 15:37

ik zou ook een goede instructeur (paardenfluisteraar) zoeken die kan dan samen met jouw het probleem bekijken en een oplossing zoeken!

want als je iets gaat doen zonder hulp en het gaat mis dan wordt het alleen maar erger. en gaat hij misschien altijd zo doen!!

je kan altijd een kijkje nemen op http://www.skyfarm.be