Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xxjollyxx schreef:succes met de Noordelijke kampioenschappen...
dat is zeker in de eswal of niet?
jammer dat ik niet kan komen kijken (want het is wel in mijn dorpje.., maar ik heb wat anders)..
waar woon jij als ik vragen mag?
Sjonniej schreef:Even een belletje, weet je precies welke datum het is
xxjollyxx schreef:waar woon jij als ik vragen mag?
Rosalie123 schreef:xxjollyxx schreef:waar woon jij als ik vragen mag?
Had hij al gezegd.. vlakbij Marum
Ik wil het natuurlijk weer precies weten waar,, kijk ff in de ledenlijst *wat is dat soms toch handig als je een moeder hebt die in het bestuur zit*
Jonkersvaart!
Oow ja en nog heeeel veel succes in Vries maar dat gaat vast wel lukken want je rijdt altijd heel netjes
Rosalie123 schreef:Aah niet zo bescheiden!
Gaat vast wel goed!! Was die startlijst er trouwens al, en staat die ergens op internet? Kan ik ook ff kijken of er nog meer bekenden meedoen, en misschien wel kijken.
Rosalie123 schreef:Ja je moet het zelf maar weten hea.. wat vind je leukere prijsjes? Verdien je meer met mennen of met rijden?0
Heb je trouwens foto van je paard(en) ?
liberty schreef:EN bij jullie kunnen ze wel goed indelen, hier niet zo
Jeroentje schreef:Rosalie123 schreef:Aah niet zo bescheiden!
Gaat vast wel goed!! Was die startlijst er trouwens al, en staat die ergens op internet? Kan ik ook ff kijken of er nog meer bekenden meedoen, en misschien wel kijken.
Ik weet eerlijk gezegd niet of ie op internet staat... maar ik weet dat ik om kwart voor 9 ofzo al moet starten... en dan savonds na 7 uur pas vaardigheid (±60 combis!!!) dus weet niet of ik vaardigheid start (hij was vorige keer wel foutloos!!! en 1e!) maar ik kan smiddags met mn paard ook nog dressuur rijden in siegerswoude (laatste keer voor t veulen die 17 maart uitgeteld is!) haah... dus moet maar ff kiezen wat ik wil... had laatst 166 met mn paard dus dat is ook wel lekker maar ja... weet t nog neit...
oh haha... dat is lekker.... zal ook ff kijken]