[AR] [vd] Ivy kan op het 'blok'

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

[vd] Ivy kan op het 'blok'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 19:02

Vandaag was ik een beetje met vd oefeningen bezig.
En ik dacht laat ik ivy eens proberen te leren op het blok te gaan.
In dit geval was het geen blok, maar een strobaal met een handdoek eroverheen.
Alleen ik denk wel dat ik een blok ga maken van hout, want elke keer als ze er eerder afstapte als ik wilde nam ze de handdoek mee.
Maar ze heeft het een paar keer gedaan en toen vond ik het wel genoeg voor de eerste keer.

De eerste keer zette ik haar ene voetje erop, ik liep naar de andere kant van de baal.
Tegenover haar dus, toen zei ik: kom maar, kom maar, BLOK.
en ze stapte met de andere voet er zo bij!
Alleen omdat een baal een beetje zacht is gingen haar voetjes een beetje wegzakken.

Later nog een keer gedaan voor de foto en toen ging het ook goed!

Hier de foto's ervan.

Mevrouw wilde gelijk aan een oefening verder beginnen: pas op het blok.
Afbeelding

Dit is goed! Haha!
Afbeelding

Uiteraard heb ik haar uitgebreid beloont omdat ze super braaf was.
Ze heeft lekker zemelen en muesli gehad.
Normaal krijgt ze 'gewone' biks, maar ik vond dat ze zo braaf was dat ze wel iets lekkers had verdient.
Wat vinden jullie?het is dus pas de eerste keer dat we dit geoefend hebben.

P.S. Waar hebben jullie je 'blok' van gemaakt? en hoe?

This_is_me

Re: [vd] Ivy kan op het 'blok'

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 12:41

Nou niet slecht toch?? alleen een handdoek op het stro lijkt mij wat minder Ik heb daar geen ervaring mee moet ik zeggen maar het lijkt mij niet handig, als hij bv in paniek raakt of zo en blijft hangen met zn been in die handoek?!?!

Suc6 met het aanleren van de andere dingetjes Haha!

viola

Re: [vd] Ivy kan op het 'blok'

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-05 12:54

Leuk dat het zo snel lukte. Ik gebruik het blok eigenlijk altijd als eerste oefening (naast de basis dan maar dat vind ik gaan vd maar opvoeding Tong uitsteken )

Ik heb zelf en paar blokken van boomstammen. Toen mij vader een dikke boom bij ons ging omzagen heeft hij eer een paar mooie rechte plakken van gemaakt van verschillende hoogtes, da's ideaal.
Daar voor had ik zo'n zwarte speciekuib die ik andersom zetten. Voor een shet stevin genoeg, maar erg ligt dus moest altijd mijn voet even op de rand zetten als ze eraf stapten en niet goed hun benen optilden.