[AR] [AR]paard dat nooit betuigd is meteen voor de sulky

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SandravdB

[AR]paard dat nooit betuigd is meteen voor de sulky

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 10:45

Ik heb laats een paard gekocht. Ze zou western gereden zijn en z dressuur. Nu mijn oude pony met pension gaat wilde ik een andere voor de kar. Dus ik het tuig erop gelegd ze snapte het zo goed dat ik dacht dat ze het wel eerder gedaan had. Dus voorzichtig sulky erachter. Ging ook goed en toen ben ik op de sulky gaan zitten en rondgereden. Later heb ik de oude eigenaren gebeld om te vragen of ze ooit betuigd is geweest maar dat was niet zo.

Judith_W

Re: paard dat nooit betuigd is meteen voor de sulky

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 12:00

Jeetje! Het eerste wat me hier te binnen schiet, is levengevaarlijk, maar gelukkig voor jou en je paard is het goed gegaan Knipoog

SandravdB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-05 12:05

ik had wel iemand bij die er langs liep en was in de binnenbak. maar omdat ze zo goed op het tuig reageerde ging ik er vanuit dat ze het kende.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-05 12:53

Tja, sommige paarden vinden alles leuk en geweldig en doen nergens moeilijk over, zo eentje heb jij dus. Wel makkelijk! En ik kan me best voorstellen dat je dacht dat ze het wel eens eerder gedaan zou hebben, als ze zo braaf zijn. Wij hebben dat ook een keertje gehad, alleen wisten we zeker dat deze niet betuigd was, want dit was een eigen fokproduct. Maar daar zijn we zo op de kar gestapt en mee weggereden, nooit moeilijk gedaan.

Ania

Re: [AR]paard dat nooit betuigd is meteen voor de sulky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-05 13:17

Wat leuk!!Je boft maar met zo'n allround paard!
Nu heb je geluk gehad, maar voor de volgende keren zou ik toch goed alert blijven he?!

succes ermee!!