Ik kan er met mijn pet níet bij!
Ik was aan het losrijden, ponnie een keer goed wakker geschud want daar gaat het op fout de laatste tijd. Dat hij te terughoudend is, hij moet actiever gaan lopen. En dat deed hij super, ik me proef in.
Hartstikke tevreden, hij liep voorwaarts en was lekker te sturen. Alleen mijn middendraf was niets, aangezien hij 2x met zijn achterhand ging galoperen (maffe ponnie). Maar verder had ik het idee dat het veel beter was.
Paar uur later de vaardigheid; ook heel lekker. Eerste rondjes lekker in een vlotte draf en foutloos. Barrage grotendeels in galop en ook foutloos. Dus ik was zeker van mijn 2 winstpunten.
Maar toen de prijsuitreiking.
Dressuur was heel laag gejureert en ik was iig. geen 1e of 2e. Maar wat heb ik aan wéér een beker

Ik me coupon halen; 136 punten

Maarja, ik had nog hoop op de vaardigheid.
Dus 1e prijs; Yvon de Ruijter. Dat geloofde ik nog wel, die ging net als ik in een vlotte draf met hier en daar een galopsprong. Maar de 2e prijs ging naar een mevrouw met een Welsh Cob.... Maar hoe die nu in godsnaam 5 seconde sneller kon zijn dan mij. Dit klinkt misschien heel aso, maar zelfs die mensen snapte er niets van.
Ik had het grootste deel gegalopeerd, terwijl hun heel rustig hadden gedraaft. En die ponnie heeft zeker een lager tempo dan mijn ponnie in draf....
Maarja, nu gaat het me niet om die bekers en die prijzen. Maar ik vind het toch maar raar allemaal, 136 punten! Dat is zeker bijna een verliespunt?? (Lin??, jij weet dat allemaal