[AR] hij kan me niet meer missen!!! (VD)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

sinneke

hij kan me niet meer missen!!! (VD)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-05 15:42

zelf heb ik geen paardje, maar ik leer de paardjes van de manege graag wat kunstjes. (het lukt al aardig *LOL* )
nu heb ik wel een probleempje met een stoere haf waar ik vaak mee rijd. hij doet je toch zo graag na: ik ga vooruit :hij ook, ik ga opzij: hij ook,...
probleem is dat hij niet weet wanneer hij mee niet mag nadoen Schijnheilig
als ik wil opstijgen draait hij mooi rond om naast me te komen staan en me na te doen Tong uitsteken en zo geraak ik er dus nooit op Bloos

is het best om hem nooit meer te laten volgen of is er een andere manier om te zeggen: nu rijden en nu volgen

iemand tips?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 15:54

Ik denk dat de haf slimer is als je denkt en gewoon geen zin heeft dat je op zijn rug gaat zitten Schijnheilig

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 20:54

Leer hem ook nog even stil staan op commando, dat scheelt een boel Knipoog

Debo> Zhanna doet het ook vaak, als ik bijv eerst wat vd in de bak geoefend heb als ik er naast sta en ik wil er daarna op stappen dan loopt ze me ook vaak nog steeds achterna. Tot ik haar dus echt neerzet en dan snapt ze dat ik er alleen maar op wil klimmen. Hoewel, vaak gaat ze dan ook heel enthousiast staan buigen, maar ach, ook als ze in de buiging staat kan ik op haar rug klimmen Tong uitsteken

_ilse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-05 20:31

ja dat zou ik ook doen.. ik heb in de bit artikel gelezen erover.. je kan er veel mee bereiken.. haffies zijn hele inteligente paarden natuurlijk Tong uitsteken hihi

sinneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-05 21:26

dat ze slim zijn heb ik al meerdere malen ondervonde :p
(bijna altijd slimmer dan ik)